  • 1. Data: 2006-12-01 12:30:42
    Temat: PROMOCJA INTELIGOOOOOOOO
    Od: "Józef " <j...@N...gazeta.pl>

    Witam

    Chciałem załapać sie na promocję PCWk i Inteligo

    www.pcworld.pl/inteligo/

    Mam tylko pytanie. W regulaminie promocji jest napisane ze bezplatne numery
    pisma otrzyma osoba ktora otworzy swoje Pierwsze konto Inteligo.

    Ja swojekonto Inteligo zamknąłem jakiś rok temu. Czy mogę skorzystać z tej
    promocji. Czy w Inteligo zostanie jakiś ślad że miałem już tam konto
    kiedyś???????

  • 2. Data: 2006-12-01 12:41:57
    Temat: Re: PROMOCJA INTELIGOOOOOOOO
    Od: Tomek <t...@w...pl>

    Józef napisał(a):
    > Ja swojekonto Inteligo zamknąłem jakiś rok temu. Czy mogę skorzystać z tej
    > promocji. Czy w Inteligo zostanie jakiś ślad że miałem już tam konto
    > kiedyś???????

    Zostanie. Przez 5 lat, AFAIR.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2006-12-01 13:07:37
    Od: "Józef " <j...@g...pl>

    to znaczy moge wziac udzial w tej promocji czy nie

  • 4. Data: 2006-12-01 14:01:38
    Od: "Kovy" <k...@g...com>

    Józef napisał(a):
    > to znaczy moge wziac udzial w tej promocji czy nie

    A będzie to Twoje pierwsze konto czy nie? :>

    pzdr
    kovy

  • 5. Data: 2006-12-01 15:25:30
    Od: "fotomania" <jacek@WYWAL__TO.FOTOMANIA.PL>

    Użytkownik "Kovy" <k...@g...com> napisał w wiadomości

    >A będzie to Twoje pierwsze konto czy nie? :>

    Ja czasami nie mam sily:)))) Mamoooooooooo:)))))

    Jacek

  • 6. Data: 2006-12-01 16:41:47
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > to znaczy moge wziac udzial w tej promocji czy nie

    Możeeeeeeeesz !

    Tomek