  • 1. Data: 2006-12-01 12:07:13
    Temat: eKarta mBanku a PayPal
    Od: Radoslaw Plachta <r...@p...USUNTO.pl>

    Czy to działa, czy zdarzają się jakieś problemy ?
    Bo nie wiem czy zamawiać ekartę...

    Zamierzam coś kupić na ebay.com (płatność właśnie przez paypal).
    Nie mam i nie chcę karty kredytowej.

    R.

    --
    "Pamiętaj!
    Postaci z serialu nie są prawdziwe.

  • 2. Data: 2006-12-01 14:50:45
    Temat: Re: eKarta mBanku a PayPal
    Od: "cienislaw" <c...@c...pvravfynj>

    W artykule news:ekp63l$ogk$1@nemesis.news.tpi.pl,
    niejaki(a): Radoslaw Plachta napisał(a):

    > Czy to działa, czy zdarzają się jakieś problemy ?
    > Bo nie wiem czy zamawiać ekartę...
    > Zamierzam coś kupić na ebay.com (płatność właśnie przez paypal).
    > Nie mam i nie chcę karty kredytowej.

    uzywalem rok i nie zaobserwowalem zadnych problemow z paypalem, ani z
    kilkoma zagranicznymi sklepami (amazony, dvdcrave, play-asia, game.co.uk
    itd)

    --
    cienislaw

  • 3. Data: 2006-12-01 15:27:02
    Od: "fotomania" <jacek@WYWAL__TO.FOTOMANIA.PL>

    Użytkownik "cienislaw" <c...@c...pvravfynj> napisał w wiadomości news:ekpfg4

    > uzywalem rok i nie zaobserwowalem zadnych problemow z paypalem, ani z
    > kilkoma zagranicznymi sklepami (amazony, dvdcrave, play-asia, game.co.uk
    > itd)

    Tak na marginesie jak uzywales rok , skoro tego systemu wtedy nie bylo
    jeszcze na PL :))
    A Mbankowej nie udalo mi sie wsadzic w portugalie , multibankowa wskoczyla .

    J.,

  • 4. Data: 2006-12-01 17:25:28
    Od: adams99 <a...@g...pl>

    Radoslaw Plachta napisał(a):
> [...]
    > Bo nie wiem czy zamawiać ekartę...
    >
    > Zamierzam coś kupić na ebay.com (płatność właśnie przez paypal).

    Płaciłem wczoraj poprzez Paypal na hamerykańskim ebayu i poszło pięknie
    i gładko.

  • 5. Data: 2006-12-01 20:56:30
    Od: "cienislaw" <c...@c...pvravfynj>

    W artykule news:ekph27$rhb$1@atlantis.news.tpi.pl,
    niejaki(a): fotomania napisał(a):

    > Tak na marginesie jak uzywales rok , skoro tego systemu wtedy nie bylo
    > jeszcze na PL :))

    tak na marginesie, to LEGALNIE mozna bylo zakladac konto paypalowe na polski
    adres od lipca zeszlego roku, co prawda tylko placic mozna bylo, ale to mi
    wystarczylo.

    > A Mbankowej nie udalo mi sie wsadzic w portugalie , multibankowa
    > wskoczyla .

    hmmm, a jak wsadzales karte w portugalie? w jakies konkretne miejsce, moze
    pod kamienie czy cos? najwyrazniej mbankowa jest za duzo na tak maly kraj,
    zeby ja wsadzic.

    --
    cienislaw