  • 1. Data: 2006-12-01 17:17:30
    Temat: No to skończyło się darmowe PlusKonto...
    Od: Roman Sąsiada <n...@...hate.spam>

    ... bo właśnie pobrali mi opłatę roczną za token :/ Ale co sobie
    poużywałem od momentu zamknięcia eDirect jak wprowadzali opłaty to moje :-D

    No nic, najbliższe 12 miesięcy upłynie mi na pilnym śledzeniu ilości
    wykonywanych przelewów i liczeniu, czy opłaca sie skórka za wyprawkę,
    tj. czy miesięcznie wykonuję więcej niż 6 przelewów, hmmmm...
    --
    Roman Sąsiada
    katoda(znaczek)poczta.onet.pl

  • 2. Data: 2006-12-01 19:58:54
    Temat: Re: No to skończyło się darmowe PlusKonto...
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > No nic, najbliższe 12 miesięcy upłynie mi na pilnym śledzeniu ilości
    > wykonywanych przelewów i liczeniu, czy opłaca sie skórka za wyprawkę,
    > tj. czy miesięcznie wykonuję więcej niż 6 przelewów, hmmmm...

    Hmmm, to w VW nie ma dostępnej historii, żeby podliczyć od razu?;-)))
    To może przyklej kartkę gdzieś koło monitora i rysuj kreski?;-D

  • 3. Data: 2006-12-02 18:53:23
    Od: Roman Sąsiada <n...@...hate.spam>

    Użytkownik S.T. napisał:

    > Hmmm, to w VW nie ma dostępnej historii, żeby podliczyć od razu?;-)))
    > To może przyklej kartkę gdzieś koło monitora i rysuj kreski?;-D

    Zasadniczo masz rację, problem nie leży w liczeniu przelewów, tylko w
    zmianie warunków pomiarowych. Co innego posiadać konto, które
    niezależnie od tego, ile przelewów się puści i tak kosztuje 0,00 a co
    innego gdy ma się konto z opłatą pokrywającą koszt 6 przelewów u
    konkurencji.