  • 1. Data: 2006-12-01 09:36:38
    Temat: mBank i fundusze zagraniczne
    Od: "rience" <m...@g...com>

    Witam,

    Nie orientujecie się czy mBank ma w planach wprowadzenie funduszy
    akcyjnych inwestujących na rynkach zagranicznych ?

    Pozdrawiam,

    rience

  • 2. Data: 2006-12-01 09:56:55
    Temat: Re: mBank i fundusze zagraniczne
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu rience porozsypywal nastepujace haczki:
    > Nie orientujecie się czy mBank ma w planach wprowadzenie funduszy
    > akcyjnych inwestujących na rynkach zagranicznych ?
    A nie ma przypadkiem jzu takich funduszy? IHMO dawniej byly (top ameryka
    i top europa czy jakos tak)
    A co mBank planuje... idz do wrozki albo zapytaj na forum mBanku
    --
    badzio

  • 3. Data: 2006-12-01 12:46:33
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    my newsreader told me that rience wrote:
    > Nie orientujecie się czy mBank ma w planach wprowadzenie funduszy
    > akcyjnych inwestujących na rynkach zagranicznych ?

    Jak przeglądałem kiedyś SFI to widziałem tam fundusze obligacyjne na których
    się traciło z powodu niskiego kursu Euro, to nie jest to? Wiem, że pytasz o
    akcyjne, ale może też takie są.