  • 1. Data: 2010-06-20 09:48:27
    Temat: POLBANK-jakieś problemy?
    Od: "egon" <x...@o...pl>

    Macie może jakieś problemy ostatnio z Polbankiem? Robię przelew wewnętrzny,
    widać zmianę salda, nie widać transakcji w liście transakcji. Wszystko
    zmienia się jedynie w stawce salda. O co chodzi?

  • 2. Data: 2010-06-20 11:18:51
    Temat: Re: POLBANK-jakieś problemy?
    Od: "Sinus" <s...@g...pl>

    egon <x...@o...pl> napisał(a):
    > Macie może jakieś problemy ostatnio z Polbankiem? Robię przelew wewnętrzny,
    > widać zmianę salda, nie widać transakcji w liście transakcji. Wszystko
    > zmienia się jedynie w stawce salda. O co chodzi?

    Następnego dnia operacja powinna już być w historii. Tak się dzieje w weekend.

    --
    Sinus

  • 3. Data: 2010-06-20 19:12:16
    Od: "egon" <x...@o...pl>

    Zawsze była od razu operacja widoczna, jeśli przelewy były robione w
    obrębie Polbanku, bez względu na to czy weekend był, czy nie.

  • 4. Data: 2010-06-21 07:15:16
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Sun, 20 Jun 2010 21:12:16 +0200, egon napisał(a):

    > Zawsze by?a od razu operacja widoczna, je?li przelewy by?y robione w
    > obrebie Polbanku, bez wzgledu na to czy weekend by?, czy nie.

    Owszem. Była od razu widoczna, ale jako wykonana z datą poniedziałkową.
    Czy jesteś pewien, że tym razem ustawiłeś właściwy zakres wyświetlanych
    dat.

  • 5. Data: 2010-06-21 14:09:43
    Temat: Re: POLBANK-jakie? problemy?
    Od: "egon" <x...@o...pl>

    Tak, jestem pewien. Dopiero dzisiaj są widoczne operacje.

  • 6. Data: 2010-06-21 14:25:01
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    Witam,

    Użytkownik "egon" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wewnętrzny, widać zmianę salda, nie widać transakcji w liście
    > transakcji. Wszystko zmienia się jedynie w stawce salda. O co

    Tak to niestety działa w weekendy.

    Np. jak wyślesz przelew zewnętrzny w niedzielę to system kasę z
    konta ściąga od razu ale z datą poniedziałkową i dopiero w historii
    pojawia się w
    poniedziałek więc w niedzielę jak jakby kasa znika na jeden dzień :)

    W przelewach wewnętrznych między własnymi rachunkami jest trochę
    lepiej bo widać zmienione salda wszystkich kont już w niedzielę
    chociaż według historii powinny się zmienić w poniedziałek.

    Na szczęście kasę z kont mocno oszczędzających można już przelać w
    sobotę lub niedzielę a one nadal procentują.

    Nie wiem tylko czy jak mając w sobotę na gotówkowym 0 zł i przeleje
    tam z mocnego to będzie można tą kasę od razu wypłacić kartą z
    bankomatu czy dopiero w poniedziałek. Może ktoś to testował.

    Pozdrawiam
    Damian

  • 7. Data: 2010-06-21 17:47:55
    Od: "Sinus" <s...@g...pl>

    A u mnie taka akcja:
    - zleciłem przelew z Polbanku do ING w niedzielę, od razu saldo się
    zmniejszyło, w historii tansakcja pokazała się w poniedziałek
    - zleciłem kolejny przelew na to samo konto do ING w poniedziałek ok. 8:15

    Drugi przelew dotarł (a zlecony dzień później), pierwszy jeszcze nie. W
    historii są obydwa z datą dzisiejszą.

    --
    Sinus

  • 8. Data: 2010-06-23 21:35:50
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Sinus napisał(a):
> [...]
    >
    > Drugi przelew dotarł (a zlecony dzień później), pierwszy jeszcze nie. W

    mi ktoś kiedyś poradził, aby z polbanku wysyłać przelewy tylko w dni
    robocze od rana do cut off time :P
    trzymam się tej zasady i wszystko dochodzi na czas.
    ani myślę eksperymentować z tym bankowym cudakiem :)

    PG

  • 9. Data: 2010-07-04 08:44:52
    Od: Radoslaw Wroclawski <w...@n...pl>

    Damian Niusy pisze:
    > Nie wiem tylko czy jak mając w sobotę na gotówkowym 0 zł i przeleje
    > tam z mocnego to będzie można tą kasę od razu wypłacić kartą z
    > bankomatu czy dopiero w poniedziałek. Może ktoś to testował.
    można wypłacić od razu

    --
    Pozdrawiam,

    Radosław Wrocławski