  • Data: 2007-10-03 19:36:20
    Temat: PŁATNOŚĆ PRZEZ INTERNET ZA BILETY LOTNICZE
    Od: "Michał R." <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam

    dziś płaciłem za bilety lotnicze zaraniczny przewoźnik
    kiedy przerzuciło mnie do płatności były do wyboru różne typy kart m.in.VISA
    VIsa Electron MAstercard i inne.
    No i przy płatności kartami VISA i Mastercard do wartości transakcji dodało
    mi pozycję CreditCard fee - wyszło 2% wartości transakcji
    Natomiast przy płatości Visa electron - nie było nic doliczane. Chciałem
    zapłacić z opcją Visa electron - bo mam sporo kart p łaskich polskich banków
    ale karty Lukasa Polbanku Mbanku nie stety nie akceptował - wyrzucał
    komunikat zły typ karty. Mam w związku z tym kilka pytań:

    1) czy ta opłata doliczona to normalne?
    2)dlaczego przy visie electon jej nie było?
    3) jakiej karty polskiego banku musialbym użyć żeby zapłacić w internecie
    kartą Visa Electron?

    z góry dziękuję