  • Data: 2005-10-24 17:57:31
    Temat: PKO BP [musialem sobie ulzyc]
    Od: "....:: Mach ::...." <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "... jest przekazanie faktu zdobycia w br. przez PKO BP pozycji lidera
    bankowości elektronicznej w Polsce..."

    Na stroniue jest lista oddzialow udzielajacych kredytow mieszkaniowych...
    Dzwonie do jednego z nich:
    - prosze pana my nie udzielmay kredytow mieszkaniowych, tylko nasz nad
    oddzial (numer) nasi doradcy sa dopiero na szkoleniach, wie Pan my jestesmy
    tak malym oddzialem, ze niewiem jak to bedzie...
    - dobrze ale na stronie jest wasz oddzial z informacja ze udzielacie takich
    kredytow...
    - kto panu powiedzial?

    3 czy 4 oddzialy udzieli mi podobne informacji, do pozostalych nie mozna sie
    dodzwonic.
    Dzis bylem nawet umowiony w jednym na godzine, z konkretna kobieta...
    i co, przychodze o umowionym czasie, jest jakis doradca siedzi naprzeciw
    jakas kobitka i cos zalatwiaja.
    posiedzialem jakies 40 min, nie wiedzac czy dobrze czekam, czy nie.
    Przedemna jeszcze jakas Para a wiedzialem ze godz po mnie byl tez ktos
    umowiony....

    MASAKRA