  • 51. Data: 2021-07-20 14:10:29
    Temat: Re: [PKO BP] Zamkneli konto za brak maseczki
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2021-07-17, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > Po trzecie - szczepionka jakby niesprawdzona

    Nie. Szczepionka jest sprawdzona.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 52. Data: 2021-07-20 14:17:17
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2021-07-17, Mac Ka <m...@i...pl> wrote:

    [...]
    > Jakze ja jestem zaszczycony. Jesli nie zrozumieales to napisze jeszcze raz.
    > 1/ dlaczego akceptowalny jest nakaz noszenia masek?
    > 2/ dlaczego nie jest akceptowalny nakaz szczenienia?

    Ale pytasz dlaczego tak w sondażach wychodzi, czy o co?
    Bo brak obowiązku szczepienia to decyzja polityczna, a nie medyczna.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 53. Data: 2021-07-20 15:01:08
    Od: Mac Ka <m...@i...pl>

    wtorek, 20 lipca 2021 o 14:17:20 UTC+2 Wojciech Bancer napisał(a):

    > Ale pytasz dlaczego tak w sondażach wychodzi, czy o co?

    Bardziej mnie interesuje dlaczego ludzie sa tak bierni. Gdyby tak samo bylo w latach
    80 ubieglego wieku to nadal mielibysmy komune. Chociaz, mam wrazenie, ze wlasnie ja
    mamy, w koncu prokurator stanu wojennego mowi co jest zgodne z konstytucja, a co nie,
    a największy opozycjonista w czasow komuny nie zostal internowany, bo gdzies zaspal
    :D.

    > Bo brak obowiązku szczepienia to decyzja polityczna, a nie medyczna.

    Nakazywanie i zakazywanie to tez decyzje polityczne. Nawet jak umierasz nikt na siłę
    nie robi operacji, pacjent musi wyrazic zgode jesli jest swiadom tego co sie wokol
    niego dzieje. Przez nakazy noszenia masek, zamykania punktow handlowych, zakazy
    wychodzenia z domu, wchodzenia do parkow, ogranicza sie podstawowe wolnosci
    czlowieka, co wiecej ogranicza sie to niezgodnie z Konstytucja, bo latwiej, przecież
    rozporzadzenia nie mogą być badane przez Trybunal Konstytucyjny.

    MK

  • 54. Data: 2021-07-20 15:43:35
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2021-07-20, Mac Ka <m...@i...pl> wrote:

    > Bardziej mnie interesuje dlaczego ludzie sa tak bierni.

    Bo wierzą bardziej ekspertom niż trollom, którzy manifestują swój strach
    przez tego rodzaju pseudo bunty.

    [...]

    > Nakazywanie i zakazywanie to tez decyzje polityczne.

    Owszem. I wydać, wyszło im, że to rozwiązanie będzie społecznie bardziej
    akceptowalne. Proste.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 55. Data: 2021-07-20 15:46:31
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2021-07-17, Mac Ka <m...@i...pl> wrote:

    [...]

    > Ty nie rozumiesz. Jak inni nie chca sie szczepic tak
    > ja nie chce nosic maski.

    To nie noś i ponoś tego konsekwencje. W czym widzisz problem?

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 56. Data: 2021-07-20 16:36:20
    Od: Mac Ka <m...@i...pl>

    wtorek, 20 lipca 2021 o 15:46:33 UTC+2 Wojciech Bancer napisał(a):
    > [...]
    >
    > To nie noś i ponoś tego konsekwencje. W czym widzisz problem?

    30 tys PLN kary za brak maski vs. 0 PLN za brak szczepienia. Widzisz roznice?

    MK

  • 57. Data: 2021-07-20 18:23:52
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2021-07-20, Mac Ka <m...@i...pl> wrote:

    [...]

    > 30 tys PLN kary za brak maski vs. 0 PLN za brak szczepienia.
    > Widzisz roznice?

    Jak nie chcesz ponosić konsekwencji, to noś maseczkę. Proste.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 58. Data: 2021-07-20 19:10:43
    Od: Mac Ka <m...@i...pl>

    wtorek, 20 lipca 2021 o 18:24:18 UTC+2 Wojciech Bancer napisał(a):

    > Jak nie chcesz ponosić konsekwencji, to noś maseczkę. Proste.

    Nie chcesz sie szczepic, plac codziennie za nowy test :).

    MK

  • 59. Data: 2021-07-20 19:20:15
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2021-07-20, Mac Ka <m...@i...pl> wrote:

    [...]

    > Nie chcesz sie szczepic, plac codziennie za nowy test :).

    No ja jestem za, przekonaj polityków.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 60. Data: 2021-07-20 19:20:37
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Mac Ka <m...@i...pl> writes:

    > Nie chcesz sie szczepic, plac codziennie za nowy test :).

    Your point being?

    KJ

    PS. nie jestem zwolennikiem obecnego rządu, wiele rzeczy sp...li, dzięki
    czemu ludzie (słusznie) wygrywają w sądach kwestie maseczkowe, ale
    trochę nie rozumiem, co chcesz przekazać.
    Przy czym osobiście nie uważam przymusu szczepień (nie tylko na covid)
    za coś złego. Podobnie jak przymusu zapinania pasów.