    Date: Wed, 12 Apr 2023 23:52:42 +0200
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: nadir <n...@h...org>
    Subject: Oszczędności nastolatka - w co zainwestować?

    Nastolatkowi uzbierało się z różnych komunii, urodzin i pracy dorywczej
    coś koło 10k PLN-ów. Wydatków na razie nie ma na takim poziomie i myśli
    w czy to "zamrozić" na kilka lat? Chciał w krypto, ale mu to wybiłem ze
    łba, działki nad morzem nie kupi.
    Lokata tak średnio mnie przekonuje, na giełdzie też nie pofika.
    Złoto, srebro czy jakieś inne pomysły? Co radzicie?