  • 11. Data: 2012-01-15 22:36:05
    Temat: Re: Oprocentowanie w bankach od 1 marca
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" 4f132f5a$...@n...home.net.pl

    > To te, ktore bardzo beda potrzebowaly depo, a nie beda mogly pozyczac na rynku
    miedzybankowym... ;)

    Czyli Getin i Provident? ;)

    Poniżej offtopiczny kot. :)

    http://weruletheinternet.com/2011/02/09/quite-possib
    ly-the-cutest-video-you-will-see-today-kitten-aware-
    of-food-on-table/

    Koty zwykle stoją (biegają itd.) na palcach, ale bywa inaczej...
    Pewnie nauczył się tej postawy od człowieka. ;)
    To tak BTW stóp nieprocentowych. :)

    > Ale nadzorca juz ostro zaczal komunikowac, ze nie chce dopuscic do kolejnej odslony
    wojny depozytowej, na ktorej traca rowniez
    > banki, ktore w niej nie uczestnicza. Efekt byl dosc szybki. BGZOptima 8mke wycofal,
    Meritum tez przystopowalo. Moze sie okazac, ze
    > za chwile banki nie beda

    Meritum przystopował? IMO stale podnosi %% od czasu, gdy tam jestem.

    > juz tak potrzebowal depo, bo i akca kredytowa nie bedzie sie rozwiaja tak jak
    dotychczas. Moim zdaniem wszystko zalezy od
    > Nadzorcy, ktory mocno zmienil swoja polityke wzgledem bankow - nie dziala juz
    regulacjami, ale raczej pubktowo. Zobaczymy co z
    > tego wyjdzie :)

    Ja twierdzę, że banki wówczas podnoszą %%, gdy rośnie
    kurs euro i dolca, a obniżają, gdy te kursy opadają. :)
    Zatem niekoniecznie żyją z ,,kreacji'' pieniądza, lecz
    posiłkują się także spekulacjami.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2012-01-16 19:06:18
    Od: Bankier <b...@b...pl>

    W dniu 2012-01-15 10:27, Sławek pisze:
    > Ju? widaae po ostatnich ruchach, ?e szukaj? pieniedzy poprzez wprowadzanie
    > nowych op?at
    Chcą sobie zrekompensować chociaż częściowo koszty %
    > Dlaczego mia?yby je (pieniadze) wydawaae na podwy?szanie odsetek od
    > depozytów?
    Bo nadal będą banki, które będą potrzebowały depo. Nie przypuszczam, aby
    rynek walutowy w najbliższym czasie był oazą spokoju, a każde wahnięcia
    wartości PLN doprowadzą do konieczności zwiększenia zasobów depo.

  • 13. Data: 2015-02-28 00:02:28
    Od: n...@g...com

    W dniu sobota, 14 stycznia 2012 18:55:11 UTC+1 użytkownik Robek napisał:
    > Pytanie do wróżek:)
    > Jakie przewidujecie oprocentowanie po 1 marca na rachunkach
    > oszczednosciowych( z podatkiem belki)
    > Ja myśle ze w granicy 7%

    A jednak spadło ;)
    --