  • 1. Data: 2002-11-09 21:21:31
    Temat: Odsetki karne
    Od: "Rafal M" <markii@No_Spam_poczta.gazeta.pl>

    Witam

    Jakie jest teraz procentowanie odsetek karnych? Bo znajmomy mowil mi , ze
    18%, ale biorac na logike to to idiotyzm, ktory byl by tanszy od niektorych
    kredytow w bankach?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2002-11-09 21:26:23
    Temat: Re: Odsetki karne
    Od: "Paweł" <kamienica@usun_to.tlen.pl>

    > Jakie jest teraz procentowanie odsetek karnych? Bo znajmomy mowil mi , ze
    > 18%, ale biorac na logike to to idiotyzm, ktory byl by tanszy od
    niektorych
    > kredytow w bankach?

    żeby to był pierwszy albo jedyny idiotyzm to jeszcze pół biedy by było :-)

    od dnia 25 lipca obowiązuje stawka 16% rocznie - mówimy o odsetkach
    ustawowych oczywiście

  • 3. Data: 2002-11-09 21:29:58
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Rafal M" <
    > Jakie jest teraz procentowanie odsetek karnych? Bo znajmomy mowil mi , ze
    > 18%, ale biorac na logike to to idiotyzm, ktory byl by tanszy od
    niektorych
    > kredytow w bankach?

    zależy czyja to kara - co to są wg ciebie karne odsetki
    zobacz http://www.infor.pl/wskazniki/wisdok.html?R=1521
    jest 18% od 24.10.2002 od zaległości podatkowych - o to chodziło?
    bo banki jak nie spłącisz czegoś w terminie też mogą ci naliczyć odsetki
    karne
    *** blad ***

  • 4. Data: 2002-11-09 21:31:10
    Od: "Rafal M" <markii@No_Spam_poczta.gazeta.pl>

    Użytkownik "Paweł" <kamienica@usun_to.tlen.pl> napisał w wiadomości
    > niektorych
    > >

    > żeby to był pierwszy albo jedyny idiotyzm to jeszcze pół biedy by było :-)
    >
    > od dnia 25 lipca obowiązuje stawka 16% rocznie - mówimy o odsetkach
    > ustawowych oczywiście

    A gdzie to dokladnie moge znalesc?
    Bo walcze ze sklepem o odsetki bo mi sie z dostarczeniem zamowienia
    spozniaja :(

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 5. Data: 2002-11-09 21:43:07
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > A gdzie to dokladnie moge znalesc?

    Ustawowe: 16%
    Podatkowe: 18%
    Tu masz -wraz ze zmianami:
    http://www.lex.pl/wskazniki.xml?position=6&menu=2

    > Bo walcze ze sklepem o odsetki bo mi sie z dostarczeniem zamowienia
    > spozniaja :(

    A jesli kara umowna, to moze zobacz do umowy ;-))

  • 6. Data: 2002-11-09 22:51:51
    Od: "Rafal M" <markii@No_Spam_poczta.gazeta.pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości

    > Ustawowe: 16%
    > Podatkowe: 18%
    > Tu masz -wraz ze zmianami:
    > http://www.lex.pl/wskazniki.xml?position=6&menu=2

    Dzieki

    > A jesli kara umowna, to moze zobacz do umowy ;-))

    Umowa: ...wyplacone beda ustawowe odsetki...

    Jeszcze raz dzieki
    Pozdrawiam
    Rafal