eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiprowizje od oplat w PKO _NIE_ZAWSZE_ uiszcza posiadacz archunku - do smiechu, choc nie kazdemu... › Odp: prowizje od oplat w PKO _NIE_ZAWSZE_ uiszcza posiadacz archunku - do smiechu, choc nie kazdemu...
    From: "janke" <j...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Odp: prowizje od oplat w PKO _NIE_ZAWSZE_ uiszcza posiadacz archunku - do
    smiechu, choc nie kazdemu...
    Date: Sat, 20 Sep 2003 18:27:41 +0200

    >Taka jest umowa SM z bankiem. SM nie chce dalej opłacać za swoich lokatorów
    > i bank pobiera te opłaty od Ciebie.

    nie zrozumiales. umowa jest nadal taka, ze ja nie place prowizji i oplat w
    dalszym ciagu.
    rownozcenie umowa moze byc faktycznie skonstruowana tak, jak mogloby wynikac
    z rozmowy, ze nie place prowizji tylkio w okregu/dyrekcji poznanskiej pko.
    bo faktycznie nadal nie place.
    pisze o tym wszystkim, by sie usmiechnac, mrugnac okiem tez do Ciebie. pisze
    tez o tym, by napietnowac wprowadzajace w blad bnadruki na blankietach
    czynszowych- jesli lokatorzy SM maja nie placic to powinni byc
    poinformowani gdzie nie placa, a nie wproewadzanai w blad napisem
    sugerujacym, ze moga nie placic wszedzie...

    >Co w tym dziwnego. Po co tyle opisywania.

    to bylo dla tych z poczuciem humoru. strasznie powazny jestes.

    > Nadruk na książeczce wpłat (ktora jest drukiem) nie jest już ważny

    blad. nie wiesz, a chcesz mnie zrugac... napis jest wazny, powtarzam, nie
    place oplat i prowizji, ale okazuje sie ze w ograniczonym jakims tam
    regionie. rzecz w tym, ze mozna by lokatorow SM poinformowac w jakim
    zakresie / terytorium PKO BP nie placa tych prowizji - nie denerwowalbym sie
    ja i nie muisalaby improwizowac kierowniczka banku.

    > nie
    > zobowiazuje banku do spełnienia Twojego wymogu.

    blad en sam caly czas. ja nie wymagam, ja otrzymalem od SM takie
    udogodneinie, ze nie oplacam prowizji na poczcie i w PKO. tyle, ze, po raz
    kolejny nadmienie, w jakims ograniczonym terenie, o czym nie informuje
    naklejak na blankiecie...

    > Bank za wpłate gotówkowa ma
    > okresloną cene i domaga się jej od klienta.

    nie winie bnanku. po prostu z niedokladnej informacji wychodza absurdalne
    sytuacje. mozna sie posmaic, mozan naprawic sprostowac ze strony
    Spoldzielni.

    > Chcesz żeby kasjerka za Ciebie
    > zapłaciła?

    nie napisalem o tym. nadinterpretujesz. chcialem jedynie zeby bylo jasne. a
    bylo ciemne ;) bo dla mnie ,lokatora SM nie musi byc oczywiste w jakiej ja
    placowce PKO lub POczty Polskiej moge zaplacic bez prowizji. z
    przytocvzonego przeze mnie napisu wynika, ze moge w ogle w calym kraju w PKO
    lub PP.
    a wystraczyloby dodac "na terenie miasta poznania" na przyklad, krotko,
    tresciwie, nie powodyujaca nie[porozumien.

    > Ale już uwagi do banku - są conajmniej nie na miejscu. To jest kolejny
    > przyklad, jak niewiedza powoduje niesłuszny atak na bank

    Ty nie jestes powazny, Ty jestes wrecz napastliw...to wlasnie Twoja
    odpowiedz jest nie na miejscu i jest atakiem.
    ja nie atakuje banku, wysmiewam tylko rozmowe, sposob wyjasnien jest
    zabawny, bliski improwizacji.
    a moja rzekoam niewiedza jest wynikiem blednej i niekopletnej informacji.
    jak podalem wystarczyloby dopisac "... na terenie takim a takim lokator nie
    uiszca prowizji w banku i urzedzie takim a takim"

    > [bank jest] sprzedawca i depozytariuszem naszych pieniedzy, posrednikiem w
    obrocie
    > pieniężnym... i na tych swoich usługach musi zarabiać aby opłacić
    > pracowników, podatki itd.

    co za patos... a bank i tak zarabia, bo te oplate uzgodnil ze SM i to ona ja
    placi w jakies zryczaltowanej formie, umowionej z bankiem. pomysl ;)

    ale dzieki za wypowiedz.
    pozdrawiam iebie i Grupowiczow
    zbyszko janke