  • 1. Data: 2011-05-23 06:18:25
    Temat: Odp: Re: Re: Rozwiazanie umowy ramowej w Aliorze
    Od: BK <b...@g...com>

    zakladam, ze sa dostepne dla klienta

    inna sprawa, jak pisalem wyzej, ustawa mowi o informacjach zwiazanych z
    umowa/zobowiazaniem - nikt jednak nie zadal sobie trudu stworzenia katalogu tych
    informacji... rozumiem, ze ktos moze miec poglad, ze historia rachunku nie jest taka
    informacja, ktora trzeba zachowac - ale dla mnie logicznym jest, ze powinno sie ja
    trzymac bo historia rachunku klieta to rownierz historia rozliczen miedzy
    kontrahentami