eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[LukasBank] - nowe potwierdzenia przelewów elektronicznych › Odp: [LukasBank] - nowe potwierdzenia przelewów elektronicznych
  • Data: 2002-10-18 18:08:30
    Temat: Odp: [LukasBank] - nowe potwierdzenia przelewów elektronicznych
    Od: "Tomasz Nowak" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Taaa? Powiedz jak i gdzie? Moja firma wysyła miesięcznie tonę
    > korespondencji i nieraz łaziłem pytać władze Poczty Polskiej o
    > możliwość negocjacji cen. I zawsze mnie odprawiali z kwitkiem.

    Potwierdzam, negocjacje z urzędami państwowymi są .... niemożliwe. Czy
    komukolwiek z Was jako pracownikami wielu firm PP spuściła cokolwiek z ceny.
    U nas dziennie miesięcznie > 100.000 przesyłek w jednym standarcie
    rozmiarowym i nic. Kilka groszy za posortowanie przesyłek po kodach
    pocztowych. Niestety nie warte jest to pracy jednego pracownika.

    Tomasz