  • Data: 2003-12-09 11:33:01
    Temat: Odp: KK VISA CLASIC w mBanku
    Od: "Herman" <k...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W Citibanku poszlo mi bez problemu. Wystarczylo napisac ze zastanawiam sie
    > nad rezygnacja z powodu oplaty za wydanie a zaraz do mnie zadzwonili i
    > zmniejszyli oplate z 75 do 30

    To Ci chyba zasmuce bo moim zdaniem nic nie wytargowales - jak jakies 3 mce
    temu wyrabialem karte kredytowa w shity banku to akurat byla promocja jakas
    wlasnie polegajca na obnizeniu tychze oplat do bodajze 30 paru zl. z tym ze
    oferta byla dostepna tylko przez agentow a nie na stronach ;-) Taki myk zeby
    zasugerowac nieswiadomemu klientowi jak mu sie idzie nareke ;-). Wiec
    podejrzewam ze i tobie w ten sposob poszli na reke i przedluzyli karte w
    ramach tej lub podobnej promocji - zwykly zabie marketingowy, chociaz z
    drugiej strony to mile bo jak widze na grupie nie we wszstkich bankach jest
    tak samo..