eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCo jesli bank zlamie regulamin › Odp: Co jesli bank zlamie regulamin
  • Data: 2003-04-04 18:47:33
    Temat: Odp: Co jesli bank zlamie regulamin
    Od: Tomek Dygała <tdygala@anty##fasolka.post.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:0ijja.174067$Xa3.1530699@news.chello.at...
    > "Tomek Dygała" <tdygala@anty##fasolka.post.pl> wrote in message
    > news:b6kec0$9si$1@news.onet.pl...
    > >
    > > kompetencji nie ma ale zwyczajowo, w przypadku skargi klienta
    > > robi następująco: wysyła do banku, na ręce prezesa, kopie skargi
    > > i prosi o zbadanie sprawy przez komórkę kontroli wewnętrznej a
    > > następnie poinformowanie GINBu o wynikach.
    > >
    >
    > A bank grzecznie odpisuje, ze reklamacje klienta zostala
    rozstrzygnieta
    > przez odpowiednie komorke w banki i klient o o decyzji zostal
    poinformowany.

    wiesz co piszesz czy piszesz co wiesz? ;-)
    może konkretnie?

    tak się składa że ja znam takie sytuacje z autopsji
    z racji pracy w audycie wewnętrznym i w znanych mi przypadkach
    sprawa była rzetelnie badana a GINB był informowany
    o szczegółach a nie tylko że sprawa została załatwiona.
    Zupełnie inna kwestia to jest fakt że zdecydowana
    większość skarg jest bezzasadna bo klient czegoś
    gdzieś nie doczytał.
    wot taka perfidia banków... ;-)

    pzdr.
    Tomek D
    --
    Moja strona domowa http://tdygala.republika.pl GG 1538661


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1