  • 11. Data: 2002-04-23 19:23:51
    Temat: Re: Od 6 maja oplaty w Inteligo
    Od: "bulba" <b...@t...onet.pl>

    news:aa49ae$hna$1@news.onet.pl...
    > A mozna jeszcze raz jak sie zamyka konto w Inteligo??? :) Procedure, zeby
    > szybciej to zrobic???

    eee, nie widze problemu:
    bierzesz rano swistek papieru i piszesz: swoje dane, date, numer rachunku
    glownego, prosisz o jego zamkniecie i podajesz nr konta, na ktore maja
    przelac nadwyzki; ladnie sie podpisujesz i odsylasz na ich adres; ponoc
    wymagaja listu poleconego, ale ja wyslalem zwyklym przed 21 kwietnia (wtedy
    mi sie nowy cykl zaczyna) i juz mam calkiem zblokowane konto;
    jak wyslesz jutro, to powinno byc na piatek;
    a niedysponentki nie sluchac, jak mowi, ze musi byc na specjalnym duku,
    ktory oni przysylaja; vide regulamin;

    pzdr.

    p.

  • 12. Data: 2002-04-23 19:41:14
    Od: "Antybiurokrata" <a...@i...pl>

    Co za bzdury promocja jest i bedzie zadnych oplat za prowadzenie rachunku
    do odwolania.
    Ninik ma wielkie poczucie humoru.

  • 13. Data: 2002-04-23 19:45:25
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    "minik" <m...@m...net> wrote in message news:aa425k$71n$1@news.onet.pl...
    > "Koniec promocji w Inteligo
    > 23 Kwietnia 2002 źródło: "Inteligo "
    >
    > Zarząd Bankgesellschaft Berlin (Polska) S.A. podjął decyzję o
    > zakończeniu promocji dotyczącej niepobierania wybranych opłat związanych z
    > kontem Inteligo. Zmiana wchodzi w życie w dniu 6 maja 2002 r.
    > W związku z tym od tego dnia Bank rozpocznie pobieranie opłat
    > wyszczególnionych w obowiązującej od 15.02.2002 Tabeli Opłat i Prowizji.

    A ja dzwonie na infolinię, a tam jakiś pan "nie ma żadnych informacji na ten
    temat". To jest prawdziwa dezinfolinia!

  • 14. Data: 2002-04-23 20:47:53
    Od: "Travis" <[no_spam]Travis@go2.pl>

    > A ja dzwonie na infolinię, a tam jakiś pan "nie ma żadnych informacji na
    ten
    > temat". To jest prawdziwa dezinfolinia!

    Moze sobie facet imprezowal, na kacu poszedl do pracy i nie zdazyl jeszcze
    przeczytac news`ow ;-)

    Pzd Travis

  • 15. Data: 2002-04-23 21:22:12
    Od: "Wilczek" <w...@i...com>

    > wymagaja listu poleconego, ale ja wyslalem zwyklym przed 21 kwietnia (wtedy
    > mi sie nowy cykl zaczyna) i juz mam calkiem zblokowane konto;

    Nie wymagaja poleconego ale gosc z linii jak pytalem jak wola mowil,
    ze "lepiej poleconym bo szybciej dojdzie" - co za gosc - od zawsze
    polecone ida wolniej bo musza byc rejestrowane...

    > jak wyslesz jutro, to powinno byc na piatek;
    > a niedysponentki nie sluchac, jak mowi, ze musi byc na specjalnym duku,
    > ktory oni przysylaja; vide regulamin;

    ja wole sobie jednak otrzymac ich formularzyk przez mail i ten odeslac
    bo czegos zapomne na kartce i caly korowod on nowa

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 16. Data: 2002-04-23 21:31:39
    Od: "bulba" <b...@t...onet.pl>

    Użytkownik "Wilczek" <w...@i...com> napisał w wiadomości
    > ja wole sobie jednak otrzymac ich formularzyk przez mail i ten odeslac
    > bo czegos zapomne na kartce i caly korowod on nowa

    ich formularzyk byl gdzies w sieci; luknij do archiwum;

    p.

  • 17. Data: 2002-04-23 23:56:03
    Od: BAH <b...@p...onet.pl>

    On Tue, 23 Apr 2002 20:31:39 +0200, "AMRA" <a...@a...com>
    wrote:

    >A mozna jeszcze raz jak sie zamyka konto w Inteligo??? :) Procedure, zeby
    >szybciej to zrobic???

    Wg regulaminu polecony.
    Praktycznie: wykorzystaj kopertę z segregatorka :-))
    formularz.pdf przysyłąją na maila (raczej szybko).

    Metoda mniej zależna od czasu:
    1- zastrzec kartę (zrezygnować z używania), to nie będzie opłat za
    uzywanie VE
    2- wpłacić (dopłacić) do konta by srednie saldo było 100 zł
    (teraz to może byc więcej niz 100, bo wbrew obietnicom
    "odpowiednie wyprzedzenie" jest zbyt krótkie.)
    3-zamknac konto (i odzyskać 100 zł).

    BAH

  • 18. Data: 2002-04-24 07:50:39
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

> [...]

    > ze "lepiej poleconym bo szybciej dojdzie" - co za gosc - od zawsze
    > polecone ida wolniej bo musza byc rejestrowane...

    Jesli spojrzysz w regulamin konta to paragraf 16, pkt 2 wyraznie stanowi, iz
    klient ZOBOWIAZANY jest do wyslania wypowiedzenia umowy listem POLECONYM.

    Jesli wiec Inteligo zacznie pobierac oplaty, to w gaszczu listow z
    wypowiedzeniami moze okazac sie, iz Twoj gdzies przepadnie. Bank nie jest za
    to odpowiedzialny, bo postapiles niezgodnie z regulaminem - oczywiscie
    zaplacisz kolejny miesiac za karte i pewnie tez za prowadzenie rachunku,
    gdyz wiekszosc ludzi wczesniej czysci konto do zera.

    pzdr

  • 19. Data: 2002-04-24 11:57:44
    Od: BAH <b...@p...onet.pl>

    On Wed, 24 Apr 2002 09:50:39 +0200, "Szymon" <w...@p...com> wrote:

> [...]
    >zaplacisz kolejny miesiac za karte i pewnie tez za prowadzenie rachunku,
    >gdyz wiekszosc ludzi wczesniej czysci konto do zera.

    Można zamknąć bezpłatnie.

    Dlatego należy:
    1. zrezygnować z karty (nie będzie za nia opłat).
    2. zapewnić saldo 100 zł (miesiąc bez tego można przezyc).- nie warto
    wcześniej "czyścić konta".
    3. wysłać list ( w segregatorku jest "bezpłatna koperta" do
    zachęcania przyjaciół). z wnioskiem o zamknięcie konta.

    Mniej więcej do tygodnia oddzwaniają, by potwierdzić
    jak mówią rachunek docelowy.

    W ten sposób oszczędzamy koszt listu poleconego
    co można traktować jako oprocentowanie tych 100 zł. :-))

    A to, że inteligo zamyka rachunki niezgodnie
    z własnym regulaminem, to już inna historia.

    BAH

  • 20. Data: 2002-04-24 14:12:51
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Co za bzdury promocja jest i bedzie zadnych oplat za prowadzenie rachunku
    > do odwolania.
    > Ninik ma wielkie poczucie humoru.

    1. minik a nie ninik
    2. newsa podalem za hoga.pl i jest to wyraznie napisane
    3. wiadomosc potwierdza infolinia inteligo

    Nara