    From: "polecam" <e...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Nowa promocja Inteligo [od 30 do 70 zl za otwarcie konta]
    Date: Tue, 12 Aug 2003 23:02:39 +0200

    Wejdź na strony Inteligo przez jeden z poniższych linków i otwórz
    konto. Ja jestem z niego bardzo zadowolony, dlatego polecam!
    Teraz, w promocji "Między nami", Ty i ja możemy otrzymać premię
    - 70 PLN, jeśli otworzysz konto firmowe i 30 PLN, jeśli
    otworzysz konto prywatne.

    Dlaczego warto otworzyć konto Inteligo?
    Możesz z niego korzystać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu
    przez Internet, telefon, WAP, SMS, bankomat. Od razu otrzymujesz
    kartę Inteligo Visa Electron, którą możesz płacić też w Internecie
    i która nie ma limitów (jest taka opcja do wyboru). Wygodne formy
    rozliczeń (zlecenie stałe, płatność, polecenie zapłaty, przelewy
    jednorazowe, EmailMoney) pomogą Ci zaoszczędzić czas. Szczególnie
    polecam serwisy SMS, dzięki którym możesz mieć pełną kontrolę
    nad swoimi wydatkami a także wykonywać przelewy prosto z komórki.

    Między nami mówiąc, to się naprawdę opłaca!

    Pozdrawiam.

    Konto indywidualne:
    http://www.inteligo.pl/miedzy-nami/ki.php?p=PMNE5676
    C2C

    Konto firmowe:
    http://www.inteligo.pl/miedzy-nami/bi.php?p=PMNE5676
    C2C

    Uwaga! Premia zostanie naliczona wyłącznie wtedy, gdy otworzysz
    konto Inteligo przez jeden z powyższych linków.