-
Data: 2003-05-21 11:16:40
Temat: Nordea - komunikat z przeprosinami
Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Witam,
ponieważ nie pamiętam, aby coś takieg się zdarzyło, to pozwalam sobie
wkleić:
"Data / Czas 2003-05-16 09:42:47
Tytuł Przepraszamy za awarię.
Treść
Szanowni Państwo, w związku z problemami technicznymi, które pojawiały się
na początku maja podczas korzystania z bankowości elektronicznej Nordea,
przepraszamy Państwa za wszelkie związane z tym niedogodności w korzystaniu
z kont internetowych. Przyczyną braku dostępu do systemu było nagłe,
niezależne od banku, zagrożenie wynikające z przeciążenia sieci
elektrycznej. Aby wyeliminować ryzyko poważnego uszkodzenia systemu,
postanowiono wprowadzić dwie przerwy w dostępie do stron internetowych
Nordea Bank Polska. Działając w sytuacji awaryjnej, nie mieliśmy niestety
możliwości wcześniejszego poinformowania Klientów o tym fakcie. Biorąc
również pod uwagę fakt, iż był to dzień płatności do ZUS, intencją naszą
było postawienie do dyspozycji Klientów kanałów elektronicznych w drugiej
połowie dnia. W celu zapewnienia bezawaryjnej pracy systemu w przyszłości
sprawdzone zostały parametry techniczne sieci elektrycznej, dokonano też
wymiany elementów, których potencjalne nieprawidłowe działanie mogłoby
powodować ewentualne przerwy w dostępie do kont internetowych. Zastosowane
przez nas rozwiązania pozwolą w przyszłości na zmniejszenie awaryjności
funkcjonowanie bankowości elektronicznej. Chcąc zrekompensować
niedogodności, jakie mogły wynikać z awarii informujemy Państwa, iż bank
odstąpi od pobrania opłaty z tytułu prowadzenia rachunku za maj.
Zapewniając, że dołożymy wszelkich starań, by podobne sytuacje nie zdarzały
się w przyszłości, jeszcze raz przepraszamy i zapraszamy do korzystania z
usług Nordea Bank Polska. Z poważaniem, Kazimierz Głowacki Wiceprezes
Zarządu"
Co ciekawe na stronie o tym nie napisali (w aktualnościach), więc nie wiem
czy dotyczy to wszystkich kont czy tylko firmowych, ale i tak jestem
zaskoczony. Tym bardziej, że ja osobiście w ogóle nie wiedziałem o awarii ;]
Z życzeniami dla klientów, aby takie i podobne zachowania stały się regułą.
Pozdrawiam,
Washko
Następne wpisy z tego wątku
- 22.05.03 08:58 PO
Najnowsze wątki z tej grupy
- złoty słaby
- Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- stopa depozytowa
- Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- OT Chleba naszego powszedniego...
- Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego
- wojna wojno a kredyt trzeba spłacać
- Citi... zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citibank?
- Millenium czyli DEBILE bankowości
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Re: Prawo móżdżek...
- frankowicze odcinek NNN
- O wisienkach
Najnowsze wątki
- 2024-06-13 złoty słaby
- 2024-06-11 Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- 2024-06-10 stopa depozytowa
- 2024-06-06 Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- 2024-06-05 OT Chleba naszego powszedniego...
- 2024-06-02 Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- 2024-05-27 Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego
- 2024-05-18 wojna wojno a kredyt trzeba spłacać
- 2024-05-16 Citi... zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citibank?
- 2024-05-15 Millenium czyli DEBILE bankowości
- 2024-05-07 Chess
- 2024-05-07 Vitruvian Man - parts 7-11a
- 2024-05-06 Re: Prawo móżdżek...
- 2024-04-29 frankowicze odcinek NNN
- 2024-04-25 O wisienkach