  • 1. Data: 2013-04-11 08:20:28
    Temat: Nordea i Skandia wycofują się z Polski
    Od: "monter.FM" <s...@m...fm>

    http://www.ekonomia24.pl/artykul/706164,998769-Kilka
    -instytucji-finansowych-zmieni-wlascicielat.html

    Na rynku spekuluje się, że przejęciem Nordea Banku może być
    zainteresowany PKO BP.

    Największa skandynawska grupa, Nordea Bank Sweden, planuje wycofać się z
    działalności w Polsce - wynika z informacji ,,Rz". Najpierw pojawiły się
    pogłoski o sprzedaży samego Nordea Banku, ale według naszych ustaleń
    Skandynawowie chcą sprzedać wszystkie polskie spółki: bank, firmę
    leasingowo-faktoringową, towarzystwo ubezpieczeń na życie i fundusz
    emerytalny.

    --
    http://monter.fm/

  • 2. Data: 2013-04-12 01:20:06
    Temat: Re: Nordea i Skandia wycofują się z Polski
    Od: PiteR <e...@f...pl>

> [...]
    -instytucji-fin
    > ansowych-zmieni-wlascicielat.html

    > Największa skandynawska grupa, Nordea Bank Sweden, planuje wycofać

    Chodzą pogłoski że piekarnia na rogu planuje wycofać się z
    działalności w Polsce.

    Od maja br bułki będą na zamówienie, dostarczane firmą kurierską (25zł)
    Rzecznik piekarni ujawnił iż powodem działań zarządu firmy jest paląca
    potrzeba restrukturyzacji kosztów głównie kapitału zamrożonego w mące.

    --
    Piter

  • 3. Data: 2013-04-12 11:07:47
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    W dniu piątek, 12 kwietnia 2013 01:20:06 UTC+2 użytkownik PiteR napisał:

    > Chodzą pogłoski że piekarnia na rogu planuje wycofać się z
    > działalności w Polsce.
    OT.
    Pisz na pl.biznes.piekarnie
    :P

  • 4. Data: 2013-04-12 17:22:57
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Krzysiek pisze tak:

    > Pisz na pl.biznes.piekarnie

    Obok mojej pracy brand new oddział, baloniki, hostessy, ulotki, reklamy
    w tv i po dwóch latach zjazd na bazę. Śmiech na sali.

    --
    Piter

  • 5. Data: 2013-04-13 07:19:07
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    A czy o tej piekarni piszą w komentarzach giełdowych oraz komunikat wydał prezes pko
    bp? Bo o Nordei akurat owszem...

  • 6. Data: 2013-04-13 10:51:15
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Konfabulator pisze tak:

    > A czy o tej piekarni piszą w komentarzach giełdowych oraz
    > komunikat wydał prezes pko bp? Bo o Nordei akurat owszem...

    A powinni bo poziom podobny. Czy ktoś robił jakiś biznes plan jak się
    wcofywał do Polski? Potem było kadzenie w reklamach tv jak to nie super
    będzie "pewne masz jak w banku" potem podjeżdzasz pod adres a tam
    robotnicy zdrapują folię z okien.

    Zawsze myslałem że to bank jest na końcu łańcucha pokarmowego dzierżawy
    lokali użytkowych a nie szmateks.

    --
    Piter

  • 7. Data: 2013-04-15 14:06:05
    Od: TrzyLinie <t...@o...pl>

    W dniu 2013-04-13 10:51, PiteR napisał(a):

> [...]
    > wcofywał do Polski? Potem było kadzenie w reklamach tv jak to nie super
    > będzie "pewne masz jak w banku" potem podjeżdzasz pod adres a tam

    Gdybyż tu chodziło o wróżenie... A nie chodzi...

    --
    TrzyLinie

  • 8. Data: 2013-04-15 14:58:30
    Od: Poldek <n...@g...pl>

    PiteR wrote:

    > Obok mojej pracy brand new oddział, baloniki, hostessy, ulotki, reklamy
    > w tv i po dwóch latach zjazd na bazę. Śmiech na sali.

    Być może tak, być może nie. Jeżeli klientów i zagarnięty kawałek tortu
    można komuś sprzedać za więcej, niż się zainwestowało, to może być
    radosny śmiech kochanki prezesa z powodu otrzymanego nowego futra.