  • 1. Data: 2013-04-10 18:32:20
    Temat: Bill Sprytny ale na swoja stronę
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    W ostatniej promocji antyweb-a 3 rachunki opłaciłem (C+, prąd i woda), maile
    z fakturami wysłałem, 10 dni roboczych minęło. Zwrotu 29,60 brak. To
    standard? Dostaliście? Reklamować?

    Edit:
    Pytanie nieaktualne.
    Yes, yes, yes! Dali w 3 sesji wszystko co do grosza.
    Bill Sprytny i Słowny. Gratulacje!

  • 2. Data: 2013-04-10 20:59:50
    Temat: Re: Bill Sprytny ale na swoja stronę
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "mx" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Pytanie nieaktualne.
    > Yes, yes, yes! Dali w 3 sesji wszystko co do grosza.
    > Bill Sprytny i Słowny. Gratulacje!

    A mnie nie przelali, jest ktoś jeszcze kto nie dostał?

  • 3. Data: 2013-04-10 21:20:53
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10.04.2013 20:59, MarekZ pisze:

    > A mnie nie przelali, jest ktoś jeszcze kto nie dostał?

    Dzis (10.04) dostalem za rachunki oplacone 25.03, a w ubiegly piatek
    (05.04) dostalem za oplacone 24.03. Nie ma wiec reguly - czasem jest po
    czasie czasem odpowiednio... Ale ogolnie daja rade - ostatnio mialem
    troche wiecej z nimi do czynienia i musze powiedziec, ze ogarniaja.

  • 4. Data: 2013-04-11 22:05:02
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 10 Apr 2013 20:59:50 +0200, MarekZ napisał(a):

    > A mnie nie przelali, jest ktoś jeszcze kto nie dostał?

    Aby Cię pocieszyć to ja też nie dostałem ale z innego powodu - bo się nie
    starałem ;)

    --
    xbartx

  • 5. Data: 2013-04-12 09:46:42
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2013-04-10 20:59, MarekZ pisze:
    > Użytkownik "mx" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > A mnie nie przelali, jest ktoś jeszcze kto nie dostał?

    oj, u mnie tez brak, chyba trzeba reklamować ;-((

    --
    pozdrawiam
    Marcin