    From: "Sebastian Marian" <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Nordea (dlugie)
    Date: Thu, 13 Jun 2002 23:48:27 +0200

    Witam
    Po pozegnaniu sie z Citi Bankiem postanowilem poszukac konta dla siebie.
    W zwiazku z tym, ze postanowielm poszukac jakiegos malego, sympatycznego
    banku udalem sie do LG i Nordei. Otoz pierwszy zaskoczyl mnie pozytwnie
    zarowno oprocentowaniem jak i oplata za konta, w sumie maja calkiem niezly
    rachunek internetowy. To drugi zaskoczyl mnie jakoscia prezetowanej oferty:)
    a byl to Norda bank Polska.
    Oddzial jest wlasciwie jeden kolo salonu Ery, lokalizacja calkiem dobra. A
    wiec wchodze, pusto strasznie przy ladach trzy Panie (ciekawe moze czekaly
    na jakas wielka kolejke), prowadza mila pogawendke a tu wpada klient,
    zaskoczenie totalne. A klient od razu zaczyna pytac o rachunki, w zwiazku z
    tym, ze mam zamiary konkretne zaczelem od konta VIP (ponoc w jakims rankingu
    okazalo sie najlepsze pod slonce:) a Pani do niechcenia i z wielka niechecia
    wymienia mi zalety produktu, robila to na tyle sugestywnie, ze dalem sobie
    na luz. Ogolnie oferta w miare ok, za konto 3 zl, za internet 3,
    ubezpieczenie na 15 000, karta VE, ponoc VC nie maja w ofercie (w internecie
    tez nic nie znalazlem), oprocentowanie przyzwoite.takze nie bylo zle tylko
    ta obsluga, ale moze jutro bedea milsze Panie. Bo oferta w sumie niezla
    tylko bankomatow jak na lekarstwo w kazdym innym trzeba placic haracz, za
    przelewy internetem jest oplata (mala bo mala, ale jest), linie kredytowa
    mozna dostac pod warunkiem posiadania zatrudnienia (jak ktos ma dzialalnosc
    to niech zapomni o czym kolwiek), brak kart kredytowych i chargowych. Mysle,
    ze moze polaczenie z LG spowoduje powiekszenie sie oferty, obawiam sie
    tylko, ze klienci LG dostana prezent w postaci wzrostu ceny uslug (zreszta
    Pani powiedzial, ze w samej Nordei tez ostatnio wzrosly).
    To tyle z frontu jutro wybieram sie do Kredyt Banku
    Sebastian