  • 1. Data: 2003-10-29 20:42:14
    Temat: Nordea
    Od: "Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak" <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    Zamknalem konto jakis miesiac temu (bylem klientem LGNet), a oni teraz
    przysylaja mi PIN do nowej karty i informuja, ze karte dosla poczta
    kurierska. Dostal ktos z Was taka karte po zamknieciu konta?

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 2. Data: 2003-10-29 21:54:18
    Temat: Re: Nordea
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Wed, 29 Oct 2003 21:42:14 +0100, "Piotr \"Kazimierz\" KuĽmiak"
    <kazmirz@(usuń)astercity.net> wrote:

    >Zamknalem konto jakis miesiac temu (bylem klientem LGNet), a oni teraz
    >przysylaja mi PIN do nowej karty i informuja, ze karte dosla poczta
    >kurierska. Dostal ktos z Was taka karte po zamknieciu konta?

    Na razie też dostałem analogiczny zestaw. Co ciekawe na adres
    korespondencyjny dostałem list, ale PIN przyszedł już na adres
    zameldowania....
    --
    Jego Szarość
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 3. Data: 2003-10-30 08:29:09
    Od: "Krab" <k...@p...of.pl>

    Użytkownik "Piotr "Kazimierz" Kuźmiak" <kazmirz@(usuń)astercity.net> napisał
    w wiadomości news:bnp8ek$6v0$1@foka1.acn.pl...
    > Zamknalem konto jakis miesiac temu (bylem klientem LGNet), a oni teraz
    > przysylaja mi PIN do nowej karty i informuja, ze karte dosla poczta
    > kurierska. Dostal ktos z Was taka karte po zamknieciu konta?

    bylo juz kilka razy, wysylaja wszystkim jak leci
    a jesli zlozyles rezygnacje miesiac temu - to jeszcze jestes ich klientem,
    oni ten proces maja bardzo dlugi, byc moze z powodu duzej ilosci takich
    wnioskow
    znajomy dzwonil do nich w tej sprawie pinow itp, zapewnili go, ze to ich
    blad i ze karty jednak juz nie otrzyma

  • 4. Data: 2003-10-30 18:13:24
    Od: "Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak" <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "Krab" <k...@p...of.pl> wrote in message
> [...]
    > wnioskow
    > znajomy dzwonil do nich w tej sprawie pinow itp, zapewnili go, ze to ich

    29 IX po mailu w ktorym im przypomnialem o mojej dyspozycji dostalem przelew
    pieniedzy za zamknieciu konta.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 5. Data: 2003-11-01 21:19:02
    Od: "Mirek Ko" <m...@i...pl>

    Oni ponoc wygenerowali te kody z automatu dla wszyskich klientow LGnet i
    teraz wysylaja, ale jak mi powiedzieli na mlince to moge to zniszczyc bo
    moje konto juz jest zamkniete a na maila odpisali aby zrobić to samo.
    Mirek Ko