  • 1. Data: 2008-10-10 14:36:02
    Temat: No i koniec bezpłatnego e-konta w Lukasie
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    Wg najnowszej TOiP (obowiązującej od 1.XI) - wypłata 5 zł, a karta VE
    - 2 zł/miesiąc (no chyba, że 300 stówki bezgotówkowo nią wydamy).

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 2. Data: 2008-10-10 16:52:14
    Temat: Re: No i koniec bezpłatnego e-konta w Lukasie
    Od: "Ianus" <U...@o...pl>

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <p...@g...com> napisał w
    wiadomości
    .googlegroups.com...
    Wg najnowszej TOiP (obowiązującej od 1.XI) - wypłata 5 zł, a karta VE
    - 2 zł/miesiąc (no chyba, że 300 stówki bezgotówkowo nią wydamy).

    gdzie jest ta nowa toip?
    o jaką wypłatę chodzi?
    w starej taryfie datowanej na 18.02.2008 jest:
    "Wypłaty gotówki w placówce bankowej - 5 zł"

    JS

  • 3. Data: 2008-10-10 20:35:47
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On 10 Paź, 18:52, "Ianus" <U...@o...pl> wrote:
> [...]
    > Wg najnowszej TOiP (obowiązującej od 1.XI) - wypłata 5 zł, a karta VE
    > - 2 zł/miesiąc (no chyba, że 300 stówki bezgotówkowo nią wydamy).

    dostałem pocztą

    > o jaką wypłatę chodzi?

    wypłata gotówki (z podziałem mniej i więcej niż 20k + jakiś haracz za
    nieodebranie awizowanej)

    > w starej taryfie datowanej na 18.02.2008 jest:
    > "Wypłaty gotówki w placówce bankowej - 5 zł"

    aha, to ja nie jestem na bieżąco i przeoczyłem pół roku temu

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 4. Data: 2008-10-10 21:01:55
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@W...gazeta.pl>

    Jarek Andrzejewski <p...@g...com> napisał(a):

    > Wg najnowszej TOiP (obowi=B1zuj=B1cej od 1.XI) ... a karta =
    > VE
    > - 2 zł/miesiąc...

    "Szanowny Panie XXXX.
    W LUKAS Banku stale udoskonalamy ofertę dopasowując ją do potrzeb Klientów. W
    związku z tym, informujemy o wprowadzonych zmianach ... w Tabeli Opłat i
    Prowizji".

    Właśnie za tą potrzebą tęskniłem i oczekiwałem jej jak kania deszczu. O chwała
    Ci szczodrobliwy Lukasie za zlitowanie się nade mną, że wreszcie umożliwiłeś
    mi płacenie 2 PLN/mc, bo dotychczasowe 0 PLN było mi udręką nie do zniesienia!
    By za to jakoś się odwdzięczyć, postanowiłem ulżyć Ci trudu kolejnego
    podwyższania mi opłaty np. co 10 PLN co kwartał: Postanowiłem zrezygnować z
    karty...

  • 5. Data: 2008-10-11 05:40:58
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    Ale moment... 2zl jest dla tych, ktorzy nie wydaja karta wiecej niz 300zl w
    transakcjach bezgotowkowych. Po drugie do tej pory wznowienie karty to byl
    koszt bodaj 10zl. Obecnie jest ona wznawiana za darmo. Jesli wiec ktos
    wyrobil karte by jej uzywac, machnie 2 razy za paliwo powowiedzmy w miesiacu
    to ma ja za darmo calkowicie. Wczesniej placil te 10zl na rok czy tam na ile
    byla wydawana. Generalnie jest na plus. Na minus sa osoby, ktore posluguja
    sie nia tylko do wplatomatu czy bankomatu, jednak tego stosunkowo latwo
    mozna uniknac biorac pod uwage, ze przelew z ekonta jest darmowy.

  • 6. Data: 2008-10-11 11:18:42
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On 11 Paź, 07:40, "Szymon" <n...@o...pl> wrote:
> [...]
    > transakcjach bezgotowkowych. Po drugie do tej pory wznowienie karty to byl
    > koszt bodaj 10zl. Obecnie jest ona wznawiana za darmo. Jesli wiec ktos

    Nie jestem pewien czy płaciłem za wznowienia debetówki, ale nawet
    jeśli tak, to wciąż 2*12 > 10.

    > wyrobil karte by jej uzywac, machnie 2 razy za paliwo powowiedzmy w miesiacu
    > to ma ja za darmo calkowicie. Wczesniej placil te 10zl na rok czy tam na ile

    ja "macham za paliwo" KK, a debetówkę mam tylko do bankomatu.

    > byla wydawana. Generalnie jest na plus. Na minus sa osoby, ktore posluguja
    > sie nia tylko do wplatomatu czy bankomatu, jednak tego stosunkowo latwo
    > mozna uniknac biorac pod uwage, ze przelew z ekonta jest darmowy.

    darmowy, ale nie natychmiastowy...

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 7. Data: 2008-10-11 11:49:56
    Temat: Re: No i koniec bezp3atnego e-konta w Lukasie
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    Nie jestem pewien czy płaciłem za wznowienia debetówki, ale nawet
    jeśli tak, to wciąż 2*12 > 10.
    ----------------
    Na pewno placiles, jesli wznawiano. Nie pamietam tylko dokladnie ile i na
    ile :-)

    ja "macham za paliwo" KK, a debetówkę mam tylko do bankomatu.
    --------------
    I dlatego bank doplaca do Twojej debetowki. W tej chwili postanowil wyjsc
    pewnie na zero - albo dzieki prowizji od transakcji, albo dzieki owej
    oplacie.

    darmowy, ale nie natychmiastowy...
    ----------------
    Jak sam piszesz - do zakupow stosujesz KK. I dzis bez gotowki mozna sie
    praktycznie obejsc. Niemniej - albo przewiduj swoje przelewy na 24h robocze
    wczesniej (czesto mniej), albo zaplac na 300zl debetowa i zamiast
    bankrutowac przez 2zl w miesiacu, zyskasz owe 10zl na rok czy 2. Skoro
    placisz i tak kartami to co za problem podac debetowa?
    W portfelach Polakow sa miliony kart, a zdecydowana wiekszosc z nich sluzy
    jedynie do bankomatu. Zupelna paranoja jest juz, gdy ktos w centrum
    handlowym, gdzie mozna placic kartami idzie najpierw do bankomatu, wyciaga
    gotowke, a potem za gotowke cos kupuje. Lukas lagodnie, bo raptem za
    300zl/mc wydatkow chce ludzi przekonac, ze ta karta jest platnicza, a nie
    tylko bankomatowa. I dobrze.

  • 8. Data: 2008-10-11 13:53:47
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Szymon" <n...@o...pl> wrote in message

    > I dlatego bank doplaca do Twojej debetowki. W tej chwili postanowil wyjsc
    > pewnie na zero - albo dzieki prowizji od transakcji, albo dzieki owej
    > oplacie.

    W jaki sposob doplaca? Moze dla klientow, ktorzy nie chca placic w sklepie
    zacznie wydawac karte bankomatowa...

    MK

  • 9. Data: 2008-10-11 16:19:36
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On 11 Paź, 13:49, "Szymon" <n...@o...pl> wrote:
> [...]
    > ----------------
    > Na pewno placiles, jesli wznawiano. Nie pamietam tylko dokladnie ile i na

    Chyba jednak się mylisz. Sprawdziłem historię rachunku od 1.1.2005 pod
    kątem obciążeń 1-30 zł i nie mam nic, a kartę mam do 10.2009, więc
    chyba w 2006 lub 2007 wymieniałem.
    A więc koniec dotychczasowej bezpłatności.

    > ja "macham za paliwo" KK, a debetówkę mam tylko do bankomatu.
    > --------------
    > I dlatego bank doplaca do Twojej debetowki. W tej chwili postanowil wyjsc

    bank ma moje pieniądze. Jeśli to mu nie wystarcza i nie stać go na
    "dopłacanie" do mojej debetóki, to trudno. Mnie może już ich oferta
    nie interesować.

    > pewnie na zero - albo dzieki prowizji od transakcji, albo dzieki owej
    > oplacie.

    na zero? Raczej na plus, bo nie daje mi możliwości bezpłatnej wypłaty
    gotówki, którą wpłacę na konto.

> [...]
    > bankrutowac przez 2zl w miesiacu, zyskasz owe 10zl na rok czy 2. Skoro
    > placisz i tak kartami to co za problem podac debetowa?

    przykra byłaby dla mnie świadomość, że wydaję 300 zł ze swoich
    pieniędzy, a nie bankowych :-)

    Myślę, że prędzej po prostu zmienię bank, który będzie przyjmował moją
    pensję.

    > gotowke, a potem za gotowke cos kupuje. Lukas lagodnie, bo raptem za
    > 300zl/mc wydatkow chce ludzi przekonac, ze ta karta jest platnicza, a nie
    > tylko bankomatowa. I dobrze.

    No to ja ich łagodnie przekonam, że bardzo sobie ceniłem bezpłatność
    tego rachunku.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 10. Data: 2008-10-11 17:14:14
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > W jaki sposob doplaca? Moze dla klientow, ktorzy nie chca placic w sklepie
    > zacznie wydawac karte bankomatowa...

    Wyprodukowanie karty i jej obsluga kosztuje. Ba! Jesli juz tak liczymy sie z
    pojedynczymi zlotowkami jak kolega to nawet wyslanie jej listem to tez koszt
    (wiekszy niz miesieczna za nia oplata).