  • 11. Data: 2003-07-17 06:53:14
    Temat: Re: Nietypowe: Dziedziczenie długu (debetu) po zmarłym
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl> napisał w wiadomości
    news:bf5cld$2gp$1@korweta.task.gda.pl...
    > wyprawki.
    > >
    > A ja wiem, ze 30% to wiecej niz 0%.

    One dollar is better than nothing :-))

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 12. Data: 2003-07-17 07:21:09
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>

    KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl> napisał(a):

    > Bank nie moze sie od ciebie domagac splaty debetu. Wyjatkiem jest
    > sytuacja kiedy przyjelas spadek. Jesli nie bylo jeszcze postepowania
    > spadkowego i nie jestes spadkobierczynia, to jak najbardziej mozesz po
    > prostu pojsc do tego banku i op**** dyrektora ;-)

    Jeśli nie było postępowania spakowego, to bym ich przy okazji zapytał skąd
    mają dane osobowe i kto upoważnił bank do ich wykorzystywania w celu
    nachodzenia ludzi.

    Miłego dnia
    Tomek

  • 13. Data: 2003-07-17 07:34:48
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl> wrote:

> [...]
    > sytuacja kiedy przyjelas spadek. Jesli nie bylo jeszcze postepowania
    > spadkowego i nie jestes spadkobierczynia, to jak najbardziej mozesz po

    A dokładniej - kiedyspadek został przejęty z dobrem inwentarza, a nie
    przez podział masy spadkowej.

    --

  • 14. Data: 2003-07-19 20:45:19
    Od: "Tatanka" <t...@p...onet.pl>