  • 11. Data: 2003-01-26 16:55:07
    Temat: Re: Niemieckie Banki = Inteligo, MBank ??
    Od: Piotr Jednorog <p...@w...de>

    Brojas schrieb:

    > Mi sie przyda po to aby bez problemu zapisac sie w PayPai. Poniewaz
    > niemieckie banki bez problemu tam przyjmuja.

    Zdaje sie ze w PayPal musisz podac nr KK np. wlasnie z Niemiec.
    Jestes pewien ze bez problemu Ci ja wydadza?

    --
    MfG
    Piotr Jednorog

  • 12. Data: 2003-01-26 22:57:06
    Od: "chillin" <c...@o...pl>

    vercom, jestem z toba.
    a na listach dyskusyjnych - jak w zyciu. zdarzaja sie ludzie malo
    rozgarnieci. szkoda, ze posty zostawiaja co , co ni emaja nic do
    powiedzenia.

    co do banku w sieci w niemczech. pol roku temu interesowalem sie takim
    bankiem (sorry, nie moge sobie przypomniec strony). strona byla w jezyku
    angielskim i niemieckim. ale zrezygnowalem z pomyslu bo bylo to nazbyt
    skomplikowane. a adres znalazlem w wyszukiwarce. powodzenia.

    chillin

  • 13. Data: 2003-01-27 02:36:05
    Od: "Brojas" <b...@k...chip.pl>

    > Zdaje sie ze w PayPal musisz podac nr KK np. wlasnie z Niemiec.
    > Jestes pewien ze bez problemu Ci ja wydadza?

    Jestem pewien, czemu by mi mieli nie wydac jak mam niemiecki paszport??

  • 14. Data: 2003-01-27 06:55:27
    Od: "vercom" <w...@o...pl>

    witam,

    wielkie dzieki chillin, widze że są jeszcze normalni polacy

  • 15. Data: 2003-01-27 09:51:03
    Od: Piotr Jednorog <p...@w...de>

    Brojas schrieb:

    > Jestem pewien, czemu by mi mieli nie wydac jak mam niemiecki paszport??

    Paszport, paszportem. To tak samo jakbys w PL z polskim paszportem
    przyszedl do banku i wnioskowal o KK ;)
    No, chyba ze pracujesz w Niemczech to zuuuupelnie inna sprawa
    jak to sie ladnie nazywa "Bonitaet vorausgesetzt" ;)

    --
    MfG
    Piotr Jednorog

  • 16. Data: 2003-02-02 12:31:45
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Mon, 27 Jan 2003 10:51:03 +0100, Piotr Jednorog

    >Paszport, paszportem. To tak samo jakbys w PL z polskim paszportem
    >przyszedl do banku i wnioskowal o KK ;)
    A nie mozna ? Jakie sa przeciwskazania, bo ja na wielu wnioskach o KK
    widzialem do wyboru Dowod Osobisty lub Paszport ... Choc moze trzeba
    miec adres stalego zameldowania w PL ?

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    UIN: 15071179 | GG: 504206

  • 17. Data: 2003-02-02 14:23:00
    Od: "Piotr Jednorog" <p...@w...de>

    "Dentarg" <d...@i...com> schrieb im Newsbeitrag

    > A nie mozna ? Jakie sa przeciwskazania, bo ja na wielu wnioskach o KK
    > widzialem do wyboru Dowod Osobisty lub Paszport ... Choc moze trzeba
    > miec adres stalego zameldowania w PL ?

    Dowod osobisty czy paszport to obojetne, ale przewaznie trzeba
    przedstawic zaswiadczenie o zarobkach. Wiec jesli jest facet w PL
    i nie pracuje w Niemczech, to co z tego ze ma dowod osobisty, paszport
    niemiecki czy jeszcze cos tam innego?

    Piotr Jednorog