  • 61. Data: 2007-07-07 21:54:10
    Temat: Re: Niecne praktyki BZ WBK
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    MK <m...@i...pl> napisał(a):

    > "Krzysztofsf " <k...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message

    > I co to zmienia?
    > 1/ Ustawa jest nadrzedna
    > 2/ regulamin mowi to samo co ustawa
    > 3/ nigdzie nie ma rygoru niewaznosci za brak zachowania formy pisemnej
    > 4/ regulamin obowiazuje tylko klientow i bank, wiec zeby sie na niego
    > powolywac nalezaloby uznac, ze umowa zostala zawarta... nie widzisz tu
    > sprzecznosci?
    >
    > MK

    Dalem ci EOT.
    Jeszcze chwila i zainstaluje klienta news, zeby dac PLONK.

  • 62. Data: 2007-07-07 22:13:19
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Dalem ci EOT.
    > Jeszcze chwila i zainstaluje klienta news, zeby dac PLONK.

    Ojej... dobrze, ze nie ma nadzoru nad piszacymi na pbb, bo pewnie juz by
    poszla skarga ;).

    MK

  • 63. Data: 2007-07-08 06:09:44
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    > I co to zmienia?
    > 1/ Ustawa jest nadrzedna

    Co w takim razie z Art. 52 ust. 1 Prawa Bankowego?

    --
    Wojciech Bancer

  • 64. Data: 2007-07-08 07:02:01
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Wojciech Bańcer" <p...@p...pl> wrote in message

    > Co w takim razie z Art. 52 ust. 1 Prawa Bankowego?

    Przeczytaj caly watek a sie dowiesz :).

    MK

  • 65. Data: 2007-07-08 07:39:35
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Sat, 07 Jul 2007 23:33:17 +0200, MK napisał(a):

    > OK. Niezbyt precyzyjnie sie wyrazilem. Nie mozna zakazac przetwarzania
    > danych osobowych podpierajac sie UODO w przypadkach gdzie np. prawo
    > nakazuje przetwarzanie takich danych. Spelnienie chociaz jednego z
    > warunkow zawartych w Art 23 UODO pozwala na legalne przetwarzanie danych
    > osobowych

    A teraz to rozumiem i nawet się zgadzam.
    Akurat jeśli chodzi o kompatybilność ustawy o ochronie i innych ustaw
    szczególnych to rzecz jest jasna: inna ustawa może być podstawą do
    przetwarzania danych, acz to przetwarzanie następuje w sposób określony
    przepisami o ochronie.
    Już się swego czasu o tym IPN przekonał, próbując przekonać, że ustawa o
    IPN nie ma się nijak do ustawy o ochronie danych osobowych.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl || http://olgierd.wordpress.com