  • 1. Data: 2007-06-26 20:15:26
    Temat: Re: fundusz z którego banku?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > chcę zainwestować w fundusz, przeanalizowałam wiele ofert. I teraz
    > zastanawiam sie między Pioneer Pekao czy PKO/CREDIT SUISSE?
    > Który polecacie?
    > Pozdrawiam

    dlaczego wlasnie te dwa?
    ten pierwszy to porazka...

    jak lubisz ryzyko, liczysz na wysokie zyski i chcesz zainwestowac
    dlugoterminowo to polecam Skarbiec MiŚ, ale musisz sie szybko decydowac,
    bo max aktywa to 500 mln zlotych...

    --

    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2007-06-26 21:03:51
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    kt napisał(a):
    > Tylko MiŚ.
    > A zwracalam uwage na opłate manipulacyjna i przede wszystkim dotychczasowe
    > zyski. Te dwa maja najwieksze.

    jaka oplate manipulacyjna?

    poza tym w jaki rodzaj funduszu chcesz zainwestowac, na zyski z jakiego
    okresu patrzyles?

    --

    pozdr.
    RobertS

  • 4. Data: 2007-06-26 21:06:29
    Od: "kt" <k...@w...pl>

    Tylko MiŚ.

  • 5. Data: 2007-06-26 21:36:54
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    RobertS <b...@x...pl> napisał(a):

    > jaka oplate manipulacyjna?

    Chyba chodzi o oplate za zarzadzanie.

  • 6. Data: 2007-06-26 21:38:05
    Od: "kt" <k...@w...pl>

    fundusz akcji male i srednie sp

  • 7. Data: 2007-06-26 21:41:30
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > fundusz akcji male i srednie sp
    a one przyjmuja jeszcze wplaty?

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 8. Data: 2007-06-26 22:22:04
    Od: "kt" <k...@w...pl>

    pko juz nie:/, ale ten drugi chyba tak bo nie ma nigdzie informacji o
    zamknieciu, jutro sie wypytam, a tymczasem sprawdzam ktore jeszcze przyjmują
    wpłaty :/

  • 9. Data: 2007-06-26 22:24:17
    Od: "kt" <k...@w...pl>

    PKO juz nie, ale ten drugi chyba tak, bo nigdzie ma informacji, jutro sie
    wypytam

  • 10. Data: 2007-06-27 07:16:27
    Od: s...@g...com

    On 27 Jun, 00:24, "kt" <k...@w...pl> wrote:
    > PKO juz nie, ale ten drugi chyba tak, bo nigdzie ma informacji, jutro sie
    > wypytam

    Juz nie:

    http://www.mbank.com.pl/inwestycje/fundusze/aktualno
    sci_sfi.html

    "AIG MISS - blokada nabyć i konwersji od 13:00 2007-06-26
    W nawiązaniu do poprzedniego komunikatu informujemy, że AIG TFI
    skorygowało swoją poprzednią informację w związku z czym nabycia i
    konwersje na fundusz AIG MISS zostaną zablokowane o godzinie 13:00 w
    dniu dzisiejszym."

    Uwineli sie w kilka dni.
    To pokazuje sile pompowania kasy w fundusze w Polsce.
    Ciekawe jaka bedzie sila korekty:-)

    Pzdr
    MS