  • 11. Data: 2002-06-05 20:04:51
    Temat: Re: Nie chcieli VE
    Od: "Jaroslaw Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci
    news:20020605195405.GN24675@diuna.pingwin.waw.pl...

    > OK, tylko co mnei to obchodzi? ;-)
    >
    > Jest pos - niech przyjmuja.

    yep - dokladnie - dlatego dalem przy pytaniu czy wiedza ze jest bez prowizji
    usmiech. ;-) ciekawe jakie maja floor limity ;-) beda mieli troche fraudow
    to zrobia minimalny lub zerowy FL i VE beda przyjmowac ;-)

    --
    JaKi

  • 12. Data: 2002-06-05 20:18:55
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Jun 05, 2002 at 10:04:51PM +0200, Jaroslaw Popiel wrote:

    > yep - dokladnie - dlatego dalem przy pytaniu czy wiedza ze jest bez prowizji
    > usmiech. ;-) ciekawe jakie maja floor limity ;-) beda mieli troche fraudow
    > to zrobia minimalny lub zerowy FL i VE beda przyjmowac ;-)

    Powiem tak - koszt dla sklepu jest mniejszy na VE niz na VC ;-)
    (przynajmniej w/g cennika polcardu).

    --

    --w

  • 13. Data: 2002-06-06 10:52:12
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Dnia Wed, 05 Jun 2002 18:22:00 +0200, Karolina Godyń
    <k...@o...org.pl> napisał(a):

    > A moze to rozsadek? Skoro masz VE to mozesz przyniesc gotowke (bo jak
    > wyplacisz z wlasnego bankomatu, to ich to nic nie kosztuje i ciebie tez
    > nie) a jak masz VC to wiedza, ze gotowki z niej nie wezmiesz bo to
    > oznacza koszmarna prowizje i jeszcze %.
    Jeśli wszyscy by do tego tak podchodzili to w ogóle nie było by kart -
    przecież gotówkę możesz wziąć od pracodawcy (bez prowizji) i ją po prostu
    przy sobie nosić (przy obecnym oprocentowaniu i opłatach za konto w
    większości banków to mógłbyś na tym jeszcze zarobić ;-)

    --
    Górnik
    g...@g...w.pl | G.O.R.N.I.K.: General Organism Responsible for

  • 14. Data: 2002-06-06 10:53:37
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Dnia 5 Jun 2002 22:18:55 +0200, w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)
    napisał(a):

    > Powiem tak - koszt dla sklepu jest mniejszy na VE niz na VC ;-)
    > (przynajmniej w/g cennika polcardu).
    A konkretniej ? Jak duża jest różnica ?

  • 15. Data: 2002-06-06 10:57:32
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Jun 06, 2002 at 12:53:37PM +0200, gornik wrote:

    > A konkretniej ? Jak duża jest różnica ?

    W/g oferty sprzed pol roku, dla sklepu z ulicy (bez negocjacji) jest
    to 0.5%.

    Zakladam ze jesli umowa jest miedzy ph (cala a nie jednym punktem) a
    merchantem to jest silnie negocjowana. Ale i tak jest szansa ze
    roznica bedzie.

    --

    --w

  • 16. Data: 2002-06-06 11:23:25
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Dnia 6 Jun 2002 12:57:32 +0200, w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)
    napisał(a):

> [...]
    > Zakladam ze jesli umowa jest miedzy ph (cala a nie jednym punktem) a
    > merchantem to jest silnie negocjowana. Ale i tak jest szansa ze
    A nie wiesz z czego wynika ta różnica - VISA więcej bierze, czy po prostu
    tak sobie wymyślili ?

  • 17. Data: 2002-06-06 11:23:49
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Jun 06, 2002 at 01:23:25PM +0200, gornik wrote:

    > A nie wiesz z czego wynika ta różnica - VISA więcej bierze, czy po prostu
    > tak sobie wymyślili ?

    Interchange. A wynika to m.in. z wiekszego ryzyka garbatych kart. A
    troche z durnej polityki visa.

    --

    --w

  • 18. Data: 2002-06-06 11:29:42
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisał w wiadomości

    > Interchange. A wynika to m.in. z wiekszego ryzyka garbatych kart. A
    > troche z durnej polityki visa.

    no to ja nie rozumiem dzialan tej knajpy czy co to tam bylo - nawet niech
    maja FL ustawiony na 300 PL to przyjmujac platnosc VE i doliczajac do tego
    koszt impulsu sa i tak ponad 1 PLN do przodu w porownaniu z VC

    --
    JaKi

  • 19. Data: 2002-06-06 11:30:04
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > przy sobie nosić (przy obecnym oprocentowaniu i opłatach za konto w
    > większości banków to mógłbyś na tym jeszcze zarobić ;-)

    ale teraz wiekszosc pracodawcow robi przelew na konto i sie to dobywa
    bezgotowkowo.
    Do wydawania kasy trzebaby kasjerjke, ochrone i tak dalej.. A po co?

  • 20. Data: 2002-06-06 11:36:25
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Jun 06, 2002 at 01:29:42PM +0200, =?ISO-8859-2?Q? Jaros=B3aw?= Popiel wrote:

    > no to ja nie rozumiem dzialan tej knajpy czy co to tam bylo - nawet niech
    > maja FL ustawiony na 300 PL to przyjmujac platnosc VE i doliczajac do tego
    > koszt impulsu sa i tak ponad 1 PLN do przodu w porownaniu z VC

    Od tego zaczalem ;-)

    Na dokladke karty ve sa potencjalnie bezpieczniejsze bo kazda
    transakcja autoryzowana.

    Nie, po prostu nie rozumiem ;-)

    --

    --w