  • 41. Data: 2002-06-25 06:55:27
    Temat: Re: Nie chcieli VE
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Beniowa napisał(a):

    > A on ma jakas wlasna lacznosc radiowa z POSem "matka" czy tez jest to taki
    > jak swego czasu reklamowal PLUS GSM (poprzez siec PLUSA laczy sie od razu z
    > centrum autoryzujacymm PLUS pobieral za te usluge cos - bagatelka - 3,5 zl).

    na pewno nie 3,5 bo znam sklepy i restauracje ktore maja pos-y z
    nadajnikiem gsm i obsluga zawsze
    stara sie najpierw dokonac autoryzacji przez gsm, a jak cos nie wychodzi
    to dopiero wtedy wyciagaja starego telefonicznego pos-a
    na moje pytanie dlaczego w takiej kolejnosci powiedzieli, ze autoryzacja
    przez gsm jest tansza niz przez telefon

    roberts

  • 42. Data: 2002-06-27 11:46:14
    Od: "Beniowa" <b...@p...wp.pl>

    Użytkownik "RobertS" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > to dopiero wtedy wyciagaja starego telefonicznego pos-a
    > na moje pytanie dlaczego w takiej kolejnosci powiedzieli, ze autoryzacja

    No to pewnie obnizyli, bo widzialem poczatkowa oferte Plusa (gdzies sprzed
    roku) i bylo3,5 zł za polaczenie, ATSD zeby GSM byl tanszy od stacjonarnego
    polaczenia... ho, ho...
    ATSD 2 to dobrze, bo kelner znikajacy z moja (zazwyczaj wypukla) karta
    gdzies na zapleczu wzbudza moj niepokoj, kiedys w Wyborczej (a moze
    Stolecznej) byl taki artykul o przekretach w knajpach na warszawskiej
    starowce i jeden z kelnerow opowiadal, ze mieli od szefa taki prikaz, zeby
    pijanych gosci poznym wieczorem zawsze czardzowac dwa razy (to znaczy dwa
    razy przeciagac karte przez POSa i dwa razy obciazac na te sama kwote),
    podobno wiele ludzi nie kontroluje "az tak" swoich wydatkow. Chcialbym miec
    takie pobory...

    Beniowa