  • Data: 2008-11-24 08:24:37
    Temat: Należą się odsetki? Jaka procedurka?
    Od: "Alien" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Miałem w Millenium konto do obsługi kredytu hipotecznego. Kredyt spłaciłem,
    więc chcę zamknąć konto.
    Jakieś 4-5 miesięcy temu złozyłem u nich "wniosek" o rezygnację z odnowienia
    kart bankowych (dwie - konto na mnie i na żonę). Przezornie złożyłem dużo
    wcześniej, żeby mnie nie zaskoczyli szybszymn "odnowieniem".
    Mimo wszystko - zaskoczyli :) Przysłali dwie karty. Pobrali opłatę. Pobrali
    opłatę za jej ubezpieczenie.
    Poszedłem złożyć reklamację.
    Pani ją przyjęła, co potwierdziła papierkiem.
    Minęli parę dni i nic. Poszedłem ponownie.
    Znowu dostalem papiewrek potwierdzający złożenie reklamacji (słusznje, jak
    przyznali pracownicy, bo rezygnacja ze wznowienia kart była poprawna i
    terminowa).
    Minęło od drugiej reklamacji dobre 3-4 tygodnie.
    W międzyczasie naliczono mi opłatę za prowadzenie konta, bo nie zdążyłem go
    zamknąć.
    W sumie parę złociszy i "wiszą". Nie jest to wielka kwota, ale winko dobre
    będzie.
    Pytanie: czy można od oszołomów wyciągnąć - poza oczywistym zwrotem
    pobranych opłat - jeszce jakieś odsetki?
    Oczywiście wiem, że będą to grosze, ale chodzi tu o ZASADĘ.
    Jak sqrczybykom sie z czymś zalega, to wielkie halo robią. A sami miesiącami
    olewają człeka.