  • 1. Data: 2008-03-19 18:10:53
    Temat: Na jakim wskaźniku opiera się % kredytu hipotecznego w walucie w mBanku?
    Od: Poldekk <n...@g...pl>

    Witam, czy ktoś z szanownych Państwa orientuje się na jakim wskaźniku
    opiera się oprocentowanie kredytu hipotecznego denominowanego w walucie
    obcej w przypadku mBanku?
    Chodzi mi o kredyty denominowane we franku szwajcarskim oraz dolarze
    amerykańskim. Domyślam się, że LIBOR, odpowiednio CHF i USD. Ale który
    dokładniej LIBOR - 3M, 6M, inny? A może wcale nie LIBOR, tylko wskaźnik
    nastroju kochanki prezesa?

  • 2. Data: 2008-03-19 20:32:24
    Od: "Tomek." <p...@o...pl>

    Użytkownik "Poldekk" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > amerykańskim. Domyślam się, że LIBOR, odpowiednio CHF i USD. Ale który
    > dokładniej LIBOR - 3M, 6M, inny? A może wcale nie LIBOR, tylko wskaźnik

    LIBOR 3M

    pzdr
    tomek