  • 1. Data: 2008-03-19 13:19:06
    Temat: Który bank "zsumuje" limity kart kredytowych?
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Witam,

    Czy któryś bank jest skłonny uruchomić KK z limitem wynikającym ze
    zsumowania limitów innych kart kredytowych które klient chce zlikwidować?
    Ew. czy któryś daje kartę "w zamian" za inną kartę, z limitem zauważalnie
    większym niż na karcie likwidowanej?

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 2. Data: 2008-03-19 14:36:18
    Temat: Re: Który bank "zsumuje" limity kart kredytowych?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jacek Osiecki" s...@t...ceti.pl

> [...]
    > Ew. czy któryś daje kartę "w zamian" za inną kartę, z limitem zauważalnie

    Raiffeisen Bank Polska S.A. chyba powiększa o 30%.

    Ja starałem się przenieść kartę z Lukas:

    -- Raiffeisen chciał podnieść limit o 30% i przetłoczyć płaską na wypukłą
    (przeszkodą stała się kontuzja mojego palca); ponadto czasami Raiffeisen
    zwalnia na pół roku z odsetek lub daje coś innego przyjemnego

    -- BPH ma wątpliwości, ale gdyby dał (a brakuje mi zerowych wyciągów
    z Lukasowej) to dałby płaską z tym samym limitem; do karty dałby
    konto za free

    -- GetInBank zgodził się na przenosiny, ale zauważył, że to dla mnie
    kiepski biznes i zaproponował prawie dwa razy większy limit na nowej

    -- WBK chciał dać kilka razy większy (pięć razy?) i oczywiście przetłoczenie ;)
    płaskiej na wypukłą; stanęło na tym, że kartę tam mam, choć jej nie mam, to
    znaczy mam, ale dodatkową, bo (u mnie to tradycyjne) na przełomie października
    i listopada miałem kłopoty, a właśnie wtedy chciałem otrzymać ich kartę

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 3. Data: 2008-03-19 17:16:22
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Jacek Osiecki napisał(a):
> [...]
    > Ew. czy któryś daje kartę "w zamian" za inną kartę, z limitem zauważalnie

    Raiffeisen (+ dodatkowo sumaryczny limit jest zwiekszany o 30 %),
    Millenium (+ sumaryczny limit zwiekszany jest o 10 %), mBank (tez cos
    zwiekszaja ale nie pamietam ile).

    Te banki testowalem na sobie. Tym niemniej jesli polaczony limit wyjdzie
    zbyt duzy to karty mozesz nie dostac (dostalem odmowe np. z Raiffeisen,
    a w Millenium chciano ode mnie "papierow" o zarobkach przy limicie
    powyzej 20k).

    --
    Mithos

  • 4. Data: 2008-03-21 00:33:10
    Od: f...@s...poczta.onet.pl

    Jacek Osiecki <j...@c...pl> wrote:
> [...]

    > Ew. czy któryś daje kartę "w zamian" za inną kartę, z limitem zauważalnie

    A ja jeszcze zapytam czy dla ktoregos nie ma znaczenia, ze ta poprzednia nie jest
    z Polski?

    Fr.