  • 1. Data: 2004-07-30 12:30:47
    Temat: Na jakiej zasadzie platnosci za serwisy poprzez 0-700 ?
    Od: "Piwek" <p...@g...pl>

    Zastanawia mnie na jakiej zasadzie wlasciciele stron platnych stron
    (najczesciej XXX) otrzymuja naleznosci za polaczenia 0700. Dziala to na
    zasadzie, takiej , ze aby zalogowac sie na strone trzeba podac kod uslyszany
    w sluchawce. Zauwazylem jednak, ze o ile stron jest wiele, to numery 0700
    sie powtarzaja. Dochodze wiec do wniosku, ze obsluguje je wszystkie kilka
    firm, ktore rozliczaja sie jakos z wlascicielami platnych stron. Na jakiej
    zasadzie to działa. Jesli chcialbym uruchomic platny serwis, gdzie oplaty
    wnosiloby sie poprzez wlasnie 0-700 to gdzie sie powinienem najpierw
    zglosic?Jaki bedzie koszt i przy jakich przychodach bedzit to dla nie
    oplacalne?

  • 2. Data: 2004-07-30 12:41:35
    Od: "Piwek" <p...@g...pl>

    sorki, mialo isc na pl.biznes

  • 3. Data: 2004-07-30 15:11:21
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Fri, 30 Jul 2004 14:30:47 +0200, "Piwek" <p...@g...pl> wrote:

> [...]
    >wnosiloby sie poprzez wlasnie 0-700 to gdzie sie powinienem najpierw
    >zglosic?Jaki bedzie koszt i przy jakich przychodach bedzit to dla nie

    AFAIK TPSA kasuje chyba około 50%, więc sam sobie odpowiedz.

    --
    Jarek Andrzejewski