  • Data: 2004-04-07 06:00:56
    Temat: Musze podjac szybka decyzje
    Od: "Farciarz Billy The Kid" <farciarz@[nospam]gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fortuna kolem sie toczy :)
    A w zyciu bywa ze trzeba podjac szybka decyzje, a mianowicie splot
    okolicznosci i szybko musze zalozyc dzialalnosc gospodarcza, no i wybrac
    rachunek gospodarczy, czyli gdzie?
    Nie znam ofert Bankow, wiec blagam pomozcie :)
    A wiec pytanie standardowe, nie krzycznie na mne zebym czytal se archiwum bo
    nie mam na to czasu, w weekend to uczynie napewno :)
    A wiec:
    gdzie najlepiej rachunek gospodarczy?
    Znajomy mi podpowiada ze w Volkswagen Bank`u
    Inny ze w Inteligo
    A dwie moje znajome ( jedna pracuje w Raiffaisenie a druga w Multi) ze u
    nich.....
    Przygladalem sie dla oferty Volkswagenbanku i niezle to wyglada na pierwszy
    rzut oka, a jak to ma sie do rzeczywistosci? Niskie oplaty, wysokie
    oprocentowanie ( % dla mnie) czy jakosc uslug VwBanku nie jest niska?

    pzdr
    F.
    CO radzicie?