    From: Solos <m...@t...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: [Multibank] Oddzial w Warszawie w Arkadii
    Date: Thu, 10 Feb 2005 00:01:30 +0100

    Witam,

    jest to jedyny oddzial czynny w sobote i nawet w niedziele w Warszawie
    (a moze nawet i w Polsce). Jest to oddzial stosunkowo nowy. Czy mozecie
    sie wypowiedziec na temat profesjonalizmu tej placowki? Jak to wyglada?
    Kompetentni ludzie tam pracuja czy raczej nie? Ja ze swoich osobistych
    doswiadczen gleboko odradzam placowke na ul. Domaniewskiej 41. Moja
    historie opisywalem na grupie jakis czas temu. A co sadzicie placowce w
    Arkadii? Chodzi mi o przeprowadzenie operacji zmiany konta z Ja na Aquarius?

    --
    Solos
    GG 3115539