  • 1. Data: 2002-11-29 11:16:21
    Temat: MultiKonto i token ?
    Od: "Dracor" <d...@p...onet.pl>

    Witam,

    Jako, ze ostatni "przesiadlem sie" z Pekao na MultiBank, troche
    martwi mnie sprawa bezpieczenstwa dostepu do serwisu transakcyjnego
    i sam "design" tego interfejsu.
    Czy ktos moze wie czy planuja moze wprowadzenie tokena (np. jako
    opcji dodatkowo platnej) do MultiKont, zamiast list hasel jednorazowych
    etc. Ijeszce czy sa jakies plany do odchudzenia (ewentualnie
    przebudowy) serwisu transakcyjnego, bo przez modem to dziala strasznie
    wolno.

    Pozdrawiam Dracor.

  • 2. Data: 2002-11-29 14:07:59
    Temat: Re: MultiKonto i token ?
    Od: "Bonzi" <b...@p...onet.pl>

    > Jako, ze ostatni "przesiadlem sie" z Pekao na MultiBank, troche
    > martwi mnie sprawa bezpieczenstwa dostepu do serwisu transakcyjnego
    > i sam "design" tego interfejsu.

    Przy zakładaniu konta miałem dosyć zażartą dyskusję z pacownikiem Multibanku
    na temat wyższości tokena nad kartą kodów. Oczywiście nikt nikogo nie
    przekonał ;-) ale jest to na razie najsłabsza strona serwisu Multibanku. Z
    niecierpliwością czekam na tokeny!

    Jeśli chodzi o design to mi się podoba. Jedyną niedoróbką, która mi
    przeszkadza to niemożliwość użycia zdefiniowanych odbiorców przy tworzeniu
    zlecenia stałego.

    Bonzi

  • 3. Data: 2002-11-29 16:57:56
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Bonzi"
    > Przy zakładaniu konta miałem dosyć zażartą dyskusję z pacownikiem
    Multibanku
    > na temat wyższości tokena nad kartą kodów. Oczywiście nikt nikogo nie
    > przekonał ;-)

    jesli chodzi o bezpieczenstwo obu to tak
    jakbys porownywal syrenkę z trabantem ;-))
    zamiast od razu przesiasc sie do mercedesa
    - z tych dwoch najbezpieczniejszy jest trzeci - pl@net fortisu z podpisem
    elektronicznym i certyfikatami
    *** blad ***

  • 4. Data: 2002-11-30 08:34:57
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > jesli chodzi o bezpieczenstwo obu to tak
    > jakbys porownywal syrenkę z trabantem ;-))
    > zamiast od razu przesiasc sie do mercedesa
> [...]

    Od dawna juz wiadomo, ze tokenow w Multi nie bedzie. Bedzie podpis cyfrowy.
    AFAIK przygotowania trwaja juz od pewnego czasu.

    Maciej