  • 21. Data: 2012-06-05 14:43:27
    Temat: Re: Millenium Dobre Konto - jak mnie wykiwali
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-06-05 14:05, Zbynek Ltd. pisze:

    > Szukam i szukam i nie mogę znaleźć zwrotu "cash back" ani na www,
    > ani w regulaminach, gdzie by było napisane, że zwracają za to także
    > 3%. Gdzie to jest zapisane? Czy może już nie obowiązuje dla nowych
    > klientów?

    Błogosławieni, którzy nie widzieli, a uwierzyli ;-))

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 22. Data: 2012-06-05 15:30:43
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    lolekanabolek napisał(a) :

    > Błogosławieni, którzy nie widzieli, a uwierzyli ;-))

    Skoro nawet dezinfolinia twierdziła dziś, że nie ma takiej opcji...

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 23. Data: 2012-06-05 15:37:39
    Od: ls <l...@w...pl>

    On 5 Cze, 14:05, "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>
    wrote:

> [...]
    > ani w regulaminach, gdzie by było napisane, że zwracają za to także
    > 3%. Gdzie to jest zapisane? Czy może już nie obowiązuje dla nowych

    Keszbek to wynalazek Visy, karta do Dobrego Konta ma zaimplementowana
    te usluge.
    Keszbek mozesz zrealizowac w wielu punktach, jednak Mille zwraca 3%
    jedynie w spozywczakach i na stacjach benzynowych.
    Z kolega testowalismy pozytywnie Orlen i Real.
    Wyszukiwarka punktow:
    http://www.visa.pl/visa_w_polsce/karty_dla_ciebie/vi
    sa_cash_back/gdzie_mozna_wyplacic_gotowke_p.aspx
    Pamietaj, ze keszbek zrobisz np. w Empiku, ale Mille Ci za to nie
    zwroci 3%.
    Aha, Mille nie pobiera prowizji za keszbek do bodajze grudnia.
    Milego wyplacanka!

    --
    pozdr.
    ls

  • 24. Data: 2012-06-05 16:55:02
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    TrzyLinie pisze:

> [...]
    > tej opłaty. Wymyśl jakieś duszoszczypacielne powody, jesteś nowym klientem,
    > zawsze miałeś konto w PKO BP, a teraz po raz pierwszy przeniosłeś się do
    > prawdziwego Banku, jesteś pod wrażeniem ich super-ekstra-ful-wypas serwisu
    > transakcyjnego, wyjeżdżałeś do chorej babci na wieś na miesiąc i nie udało Ci
    > się zrealizować wymaganych transakcji. Więc w ramach ekstra-super-hiper
    > dobrze zapowiadającej się "współpracy" z Millennium prosisz o incydentalny
    > zwrot opłaty. Niech to będzie pismo, prośba, w żadnym przypadku reklamacja.
    > Przyznaj się do błędu i poproś o zwrot. IMO zwrócą.

    Citi by zwrócił. :-)
    Czy Mille zwróci? Jestem ciekaw. Czekamy na sprawozdanie! :-)

    --
    MiCHA

  • 25. Data: 2012-06-05 18:07:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Józef Gołaś" jqkc68$skl$...@i...gazeta.pl

    > kontra nie korzystam - wróciłem 29 maja i przypomniałem sobie że nie wykonałem

    > maja jest opisana jako księgowana 1 czerwca !!!!!!!!!!!

    U mnie zwykle to jest n+2, czyli 29+2, czyli 31, czyli
    jeszcze w maju, ale IMO 28 maja to wg mnie na krawędzi.
    Kup osiem razy po 5 litrów paliwa na Orlenowej stacji,
    za każdym razem pobierając 200 złotych -- będziesz miał
    5 dych keszbeku.

    Myśl o tym, co przed Tobą, nie o przeszłości. Jak to pisali
    na kartkach pocztowych -- ,,Najlepsze przed Tobą''. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 26. Data: 2012-06-05 18:11:32
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ls" 5...@6...googl
    egroups.com...

    : Pamietaj, ze keszbek zrobisz np. w Empiku, ale Mille Ci za to nie zwroci 3%.

    Zwróci, o ile zapłacisz Impresyjną kredytówką.

    -=-

    : Aha, Mille nie pobiera prowizji za keszbek do bodajze grudnia.

    (; A później co? Zorganizujemy marsze protestacyjne przeciwko brutalnemu traktowaniu?
    ;)

    Albo inaczej -- skąd ta wieść, że do grudnia?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 27. Data: 2012-06-05 18:14:38
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Przemyslaw Kwiatkowski" jql6k6$qe0$...@i...gazeta.pl

    > Czy Mille zwróci? Jestem ciekaw. Czekamy na sprawozdanie! :-)

    Mnie nie dali keszbeku i naliczyli ileś opłaty (w sumie chyba
    10 złotych) -- zapomniałem albowiem wpłacić tałzena na Dobre
    Konto. I nie zwrócili, nie pokryli itp. A gdyby nawet -- to
    bym im oddał, bo z jakiej racji mają płacić za moje błędy?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 28. Data: 2012-06-05 18:15:43
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kamil "Jońca" 8...@a...kjonca

    > Stawiam, że raczej lidl. "Moje" transakcje rozliczały się zwykle
    > następnego dnia. W przeciwiwieństwie do np. Meritum, gdzie regularnie
    > był to 4-6 dni.

    U mnie i Mille, i Meritum -- n+2.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 29. Data: 2012-06-05 18:29:34
    Od: z <z...@g...pl>

> [...]
    > Konto. I nie zwrócili, nie pokryli itp. A gdyby nawet -- to
    > bym im oddał, bo z jakiej racji mają płacić za moje błędy?

    Tak czytam czytam i czytam i zachodzę w głowę jak Wam się chce... robić
    sobie tyle kłopotu żeby zarobić parę złotych. Przecież to można dużo
    prościej. Tylko tyle że trzeba coś umieć oprócz stukania w cyferki na
    kalkulatorku i gapienia się bladym wzrokiem w kalendarz :-)
    Kurde. Żeby mi się tak chciało jak mi się nie chce kontaktować z tymi
    pożalsięboże "instytucjami zaufania publicznego"

  • 30. Data: 2012-06-05 20:12:36
    Od: "TrzyLinie" <t...@W...gazeta.pl>

> [...]
    > Kurde. Żeby mi się tak chciało jak mi się nie chce kontaktować z tymi
    > pożalsięboże "instytucjami zaufania publicznego"

    Hm, jeszcze dwa lata temu też bym tego nie robił. Po pewnym zdarzeniu
    uświadomiłem sobie jednak ile banki zarobiły na mnie od momentu od kiedy
    z nich korzystam. A jak sobie uświadomiłem, to pomyślałem, że nigdy więcej
    banki nie będą na mnie zarabiać. A przynajmniej będę starać się ograniczać
    ich na mnie zysk.

    I nie jest już dla mnie istotna kwota. Liczą się fakty.