  • Data: 2005-01-28 00:58:19
    Temat: MilleSMS a Kod autoryzacji - dziwna zaleznosc...
    Od: "Lonia" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Od momentu wprowadzenia uslugi MilleSMS korzystam z niej i jestem z niej
    zadowolony. Ostatninim jednak czasem zauwazylem pewna roznice w przesyalaniu
    wiadomosci SMS z autoryzacji transakcji karta kredytowa.

    I tak: dokonujac platnosci Visa Classic wszelkie Nr autoryzacji poprzedzone
    (1) xxxxx - otrzymuje potwierdzenie transakcji SMSem.

    Jednak spotkalem sie z kodem autoryzacji poprzedzona cyfra (3) xxxx - tutaj
    nie otrzymuje potwierdzenia SMSem.

    Czy ktos kto korzysta z uslugi MilleSMS i spotkal sie moze z tym
    przypadkiem, badz moze sa na grupie osoby orientujace sie w roznicy pomiedzy
    Nr autoryzacji (1) a (3). Wyglada mi na to ze otrzymujemy SMSa tylko z kodu
    autoryzacji poprzedzonego (1). Fakt faktem jest to wiekszosc kodow
    autoryzacji - jednakze zdarzaja sie wyjatki kiedy SMS nie przychodzi.

    Pozdr,