  • 11. Data: 2020-02-17 15:40:01
    Temat: Re: Milek dorasta ?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    ..
    On 2020-02-17 14:12, J.F. wrote:

    >Link ktory podalem pochodzi z 25 lipca, informuje o podniesieniu
    >limitow w TOIP wchodzacej 14 wrzesnia, ludzie tam w postach z
    >pazdziernika pisza o udanej zmianie limitu do 100k za pomoca apki
    >mobilnej, wiec o jakich paru dniach temu mowa?

    13 lutego dostalem notke w apce "Szanowny Kliencie, mozesz juz robic
    przelewy do 100 tys bez wychodzenia z domu".

    I chyba nie tylko ja.

    Bardzo mozliwe, ze dalo sie i wczesniej, ale nie probowalem, bo sie
    nie doczytalem tej 41-strony ...

    J.

  • 12. Data: 2020-02-17 15:57:24
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2020-02-17 15:40, J.F. wrote:

    > Bardzo mozliwe, ze dalo sie i wczesniej, ale nie probowalem, bo sie nie
    > doczytalem tej 41-strony ...

    https://livesmarter.pl/2-7-procent-100-tys-zl-konto-
    oszczednosciowe-profit-bank-millennium-listopad-2019
    /

    tu w artykule z listopada tez jest mowa o tej mozliwosci.

    Jak widac z podanego przykladow, dalo sie i nie przeszlo to bynajmniej
    nie zauwazone. Moze po prostu wrzucili to teraz uzytkownikom w ramach
    przypominaczki. Ja z kolei w apce tego komunikatu nie widzialem ;). Za
    to wlasnie pamietam w/w info z wczesniejszych doniesien.

    --

    memento lorem ipsum

  • 13. Data: 2020-02-17 16:02:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    ..
    On 2020-02-17 15:40, J.F. wrote:

> [...]

    >bynajmniej
    >nie zauwazone. Moze po prostu wrzucili to teraz uzytkownikom w ramach

    JA tam mysle, ze przypominaja, ze mozna przejsc na autoryzacje mobilna
    :-)

    >Ja z kolei w apce tego komunikatu nie widzialem ;).

    I to jest ciekawe. Na ST tez jest, 13.02.

    A moze sobie wlaczyles wczesniej, to Ci nie przypominali :-)

    J.