  • 1. Data: 2020-02-13 23:43:55
    Temat: Milek dorasta ?
    Od: Waldek <m...@a...nie.dam>

    No wreszcie się przestali wygłupiać z tym 50kzl limitem dziennym
    i podnieśli do 100kzl. Dalej cienko, ale dobre i to ;)
    Jeśli dobrze zrozumiałem to autoryzacja tylko w apce - a sms jest be ?

    Pozdro

  • 2. Data: 2020-02-14 03:17:20
    Temat: Re: Milek dorasta ?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" r24jf9$b3t$...@g...aioe.org

    > No wreszcie się przestali wygłupiać z tym 50kzl limitem dziennym i podnieśli do
    100kzl. Dalej cienko, ale dobre i to ;) Jeśli
    > dobrze zrozumiałem to autoryzacja tylko w apce - a sms jest be ?

    Co z tymi, którzy nie maja apki?
    Wprawdzie ożywiłem Overmaxa, ale
    jest zbyt stary na cokolwiek tak
    od strony złomu (1 GB dysku) jak
    i od strony softu (chyba A4)...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 3. Data: 2020-02-14 10:53:20
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2020-02-13 23:43, Waldek wrote:
    > No wreszcie się przestali wygłupiać z tym 50kzl limitem dziennym
    > i podnieśli do 100kzl. Dalej cienko, ale dobre i to ;)
    > Jeśli dobrze zrozumiałem to autoryzacja tylko w apce - a sms jest be ?

    to o czym piszesz to raczej rzecz istniejaca juz od wrzesnia. 100k mozna
    autoryzowac tylko via apka, 50k przez SMS.

    To mowa oczywiscie o 360, bo na "drozszych" rachunkach maja wieksze
    limity.

    --

    memento lorem ipsum

  • 4. Data: 2020-02-14 11:31:28
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Citek ostatnio podniósł w TOiP z 50k do 100k - ale co tam TOiP, w ST można sobie
    ustawić do 200k ;>
    Głupie to i tak jak but.
    A jakie są fajne cyrki ze zmienianiem tych limitów - citek jak ze wszystkim jest
    luzak, ustawiasz sobie w ST i już (tak jak np. można wyklikać dodatkową KK).
    Z db było śmiesznie - najpierw ja musiałem zadzwonić, a potem oni oddzwaniali i
    pytali, czy to naprawdę ja składałem dyspozycję.
    Zaś w santanderze jakiś cudem w ogóle się dowiedziałem, że można zwiększyć - schowane
    to głęboko - a naprawdę nędznie było, 35k dziennie - na szczęście udało się uniknąć
    wycieczki do oddziału w celu zwiększenia do 135k - załatwiłem przez videorozmowę w
    apce, pokazując dowód do kamerki.

  • 5. Data: 2020-02-14 15:48:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    ..
    On 2020-02-13 23:43, Waldek wrote:

    >to o czym piszesz to raczej rzecz istniejaca juz od wrzesnia. 100k
    >mozna
    >autoryzowac tylko via apka, 50k przez SMS.

    Jakos tak zapomnieli sie tym pochwalic ... albo mnie skleroza zawodzi.

    Albo nie wszyskim wlaczyli.

    J.

  • 6. Data: 2020-02-14 22:27:11
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2020-02-14 15:48, J.F. wrote:

    > Jakos tak zapomnieli sie tym pochwalic ... albo mnie skleroza zawodzi.

    moze i nie chwalili sie z fanfarami i dzwoneczkami, ale na roznych
    blogach finansowych wychwycono i pisano o takiej zmianie w toip, vide
    tutaj
    https://www.najlepszekonto.pl/podwyzszony-limit-prze
    lewow-mobilna-autoryzacja-bank-millennium

    > Albo nie wszyskim wlaczyli.

    To sie samemu wlacza.

    --

    memento lorem ipsum

  • 7. Data: 2020-02-16 20:48:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 14 Feb 2020 22:27:11 +0100, elmer radi radisson napisał(a):

> [...]
    > tutaj
    > https://www.najlepszekonto.pl/podwyzszony-limit-prze
    lewow-mobilna-autoryzacja-bank-millennium

    Istotnie. 24.06.2019 rozeslali informacje o zmianach od 14.09, gdzie
    na 41 stronie napisali

    > To sie samemu wlacza.

    Ale trzeba moc :-)

    J.

  • 8. Data: 2020-02-17 11:34:33
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2020-02-16 20:48, J.F. wrote:

    > Ale trzeba moc :-)

    A nie mozna? Jakis przyklad konkretnej sytuacji?

    --

    memento lorem ipsum

  • 9. Data: 2020-02-17 14:12:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    ..
    On 2020-02-16 20:48, J.F. wrote:

    >A nie mozna? Jakis przyklad konkretnej sytuacji?

    Teraz mozna, dawno temu nie bylo mozna,
    a ze raczyli specjalnie powiadomic pare dni temu o podniesieniu
    limitow - to ja nie wiem o co chodzi.

    Wszystkich powiadomili, wybranych, mieli za duzo telefonow, ze za
    niski limit ... nie wiem.

    J.

  • 10. Data: 2020-02-17 15:32:19
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2020-02-17 14:12, J.F. wrote:

    > Teraz mozna, dawno temu nie bylo mozna,
    > a ze raczyli specjalnie powiadomic pare dni temu o podniesieniu limitow
    > - to ja nie wiem o co chodzi.

    Link ktory podalem pochodzi z 25 lipca, informuje o podniesieniu
    limitow w TOIP wchodzacej 14 wrzesnia, ludzie tam w postach z
    pazdziernika pisza o udanej zmianie limitu do 100k za pomoca apki
    mobilnej, wiec o jakich paru dniach temu mowa?

    --

    memento lorem ipsum