  • 1. Data: 2020-02-13 10:08:05
    Temat: Akcja nie powiodła się - mbank
    Od: "kusy" <k...@i...pl>

    Możecie się teraz zalogowac do mbanku?

  • 2. Data: 2020-02-13 10:21:06
    Temat: Re: Akcja nie powiodła się - mbank
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    kusy pisze:
    > Możecie się teraz zalogowac do mbanku?

    Na konto na "urządzeniu zaufanym" (czytaj: zachowane ciasteczka) - TAK

    Na konto NIE na "urządzeniu zaufanym" - NIE, efekt jak temacie.

  • 3. Data: 2020-02-13 10:42:59
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Andrzej Kłos <a...@w...pl> writes:

    > Na konto na "urządzeniu zaufanym" (czytaj: zachowane ciasteczka) - TAK
    >
    > Na konto NIE na "urządzeniu zaufanym" - NIE, efekt jak temacie.

    SOA#1 ("niezaufany" firefox/Linux)
    KJ

  • 4. Data: 2020-02-13 10:55:02
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu czwartek, 13 lutego 2020 10:08:47 UTC+1 użytkownik kusy napisał:
    > Możecie się teraz zalogowac do mbanku?

    U mnie też SOA#1, niezaufany linux/firefox.

  • 5. Data: 2020-02-13 23:52:32
    Od: Waldek <m...@a...nie.dam>

    > U mnie też SOA#1, niezaufany linux/firefox.

    Dalej jakąś kiszke mają z systemem.
    Córka chciała zapłacić blikiem na allegro i mBąk nie autoryzował
    - dałem jej blika z GOL-a i poszło od kopa.

    Wczoraj teściu usiłował otworzyć nowe konto - pierwsze logowanie
    podał otrzymane z banku kody startowe - ustalił nowe hasło i....
    system kazał mu potwierdzić zmianę hasła w apce mobilinej - ROTFL

    Coraz fajniejszy ten mBank - mam tam konto od początku,
    ale praktycznie prawie nie używam - w przeciwieństwie np. do Inteligo
    - też prawie od początku istnienia, jeszcze z tokenem

    Pozdro

  • 6. Data: 2020-02-14 03:24:09
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "kusy" 5e4511f5$0$548$6...@n...neostrada.pl

    > Możecie się teraz zalogowac do mbanku?

    SOA#1, ale aż niemal dostałem zawału serca, bo
    zobaczyłem, że na koncie jest zero... Właśnie
    niedawno Axa wpłaciło 19 pln za odstąpienie od
    opon! Szybko jednak spostrzegłem, że zero jest
    na koncie matki, do którego (do wszystkich jej
    kont w mBanku) mam upoważnienie. Ach te stresy
    związane z finansami...

    Nie pamiętam, kiedy ostatni raz mBank uznał mnie
    za niezaufanego.

    Getin też coraz rzadziej -- teraz już tylko ~co
    drugi dzień... ;)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 7. Data: 2020-02-14 03:26:25
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" r24jvd$dde$...@g...aioe.org

    > Coraz fajniejszy ten mBank - mam tam konto od początku,
    > ale praktycznie prawie nie używam - w przeciwieństwie np.
    > do Inteligo - też prawie od początku istnienia, jeszcze z tokenem

    Kiedyś Inteligo było jakoś płatne...
    Mam takie -- płatne...
    Ale nie płacę. :)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 8. Data: 2020-02-14 03:38:18
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Waldek <m...@a...nie.dam> writes:

    [...]
    > Coraz fajniejszy ten mBank - mam tam konto od początku,
    > ale praktycznie prawie nie używam - w przeciwieństwie np. do Inteligo
    > - też prawie od początku istnienia, jeszcze z tokenem
    W inteligo nie było tokenów.
    Chyba że mówisz o epko/"pko inteligo"
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 9. Data: 2020-02-14 10:07:14
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    > "Waldek" r24jvd$dde$...@g...aioe.org

    > Kiedyś Inteligo było jakoś płatne...
    > Mam takie -- płatne...
    > Ale nie płacę. :)

    A ja płace - 1PLN za 2kzl limit debetowy

    Pozdro

  • 10. Data: 2020-02-14 10:13:14
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2020-02-14 o 03:38, Kamil Jońca pisze:
    > Waldek <m...@a...nie.dam> writes:
    >
    > [...]
    > W inteligo nie było tokenów.
    > Chyba że mówisz o epko/"pko inteligo"

    Ta... o tym, taki niebieski kalkulatorek z logo skarbonki
    W Inteligo cały czas mam "zdrapkę" ... ;)
    A jedyny (służbowy) "kalkulatorek" mam obecnie do BGK

    Pozdro