  • 21. Data: 2006-12-04 12:50:28
    Temat: Re: Migracja z BPH(PKO SA)->BPH(male BPH) -utrudnienia
    Od: "Tomek Ladyko" <t...@g...pl>

    > Duża prośba: czy mógłbyś napisać, w której miejscowości cała sprawa ma
    > miejsce i między którymi oddziałami? My chcemy wykonać podobny ruch
    > "wewnątrzwarszawski".

    Tez sie nad tym zastanawiam, czekam na 'relacje' jak wam pójdzie.
    Porównywałem juz liste oddziałów, ze wszystkich BPH warszawskich zeostają
    chyba ze 3 + 1 w Łomiankach

    Pozdrawiwiam
    Tomek

  • 22. Data: 2006-12-05 09:19:42
    Od: fakir <a...@t...onet.pl>

    no i dobrze. Mimo ze broniłem zbyt krytycznych moim zdaniem opini o
    elektronicznym koncie PEKAO - to blokowanie przenosin rachunku to po
    prostu zwykłe draństwo

    Takie samo jak próba wciśniecia mi pożyczki ekspresowej zamiast linii
    kredytowej w rachunku (pożyczka droga do bólu)

    Trzymam kciuki...

  • 23. Data: 2006-12-06 08:25:53
    Od: "Krzysztofsf " <k...@N...gazeta.pl>

    first <m...@s...ru> napisał(a):

    > Brawo! Twoja sprawa jest w GWyborczej. Na pohybel molochowi! ;-)

    Wczotraj zadzwoniono do mnie, ze konto jest juz w trakcie przenosin do wybranego
    oddzialu i do konca tygodnia cala dokumentacja juz wraz z kontem powinna sie
    znajdowac tam, gdzie chcialem.

  • 24. Data: 2006-12-07 15:50:00
    Od: "Mirosław Stępiński" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Tomek Ladyko" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    [...]
    > Tez sie nad tym zastanawiam, czekam na 'relacje' jak wam pójdzie.
    > Porównywałem juz liste oddziałów, ze wszystkich BPH warszawskich zeostają
    > chyba ze 3 + 1 w Łomiankach

    Wnioski (rachunki prywatne i firmowe) złożone.
    Jana Pawła II 23 -> Al. Jerozolimskie 125/127

    Będę donosił...

    --
    Z wyrazami szacunku, Miro
    http://www.soundtrade.pl