  • 11. Data: 2009-02-02 16:45:11
    Temat: Re: Meritum Bank, lokata 9%, czy OK?
    Od: kuba <k...@k...onet.pl>

    666 pisze:
    > No to starsze osoby raczej odpadaja.

    Maja dzieci wnuki.Chyba ze im nie ufaja;)

  • 12. Data: 2009-02-02 17:05:21
    Temat: Re: Czy ktoś już dostał potwierdzenie założenia lokaty ?
    Od: AB <q...@q...pl>

    eclip wrote:
    > Witam,
    > czy ktoś już dostał potwierdzenie założenia lokaty ?

    Jak dowiesz sie co i jak to daj znać. W razie jak sie okaże jakąś lipą
    to jeszcze może uda mi się anulować zlecenie...

    --
    AB

  • 13. Data: 2009-02-02 17:39:20
    Od: "Tomasz Godziebiewski" <e...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam,
    już dostałem :)
    i odziwo data otwarcia lokaty 31.01.2009 !

    Pzdr

    ----------------
    www.lokatybezbelki.w.interia.pl

  • 14. Data: 2009-02-02 17:50:45
    Od: AB <q...@q...pl>

    Tomasz Godziebiewski wrote:
    > Witam,
    > już dostałem :)
    > i odziwo data otwarcia lokaty 31.01.2009 !

    Można się jakoś zalogować do jakiegoś 'profilu' i sprawdzić stan swoich
    lokat? Jest jakaś mozliwosc sprawdzenia ich stanu? Zerwania online?

    --
    AB

  • 15. Data: 2009-02-02 21:11:59
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    http://www.lokaty-online.pl/kiler_lokata.php

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 16. Data: 2009-02-02 22:58:35
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Mon, 2 Feb 2009 16:35:52 +0100, 666 napisał(a):

    > No to starsze osoby raczej odpadaja.

    Ci, co odwrotnie cytują, też!

    --
    Pozdrowienia,