  • 1. Data: 2005-07-02 22:18:36
    Temat: Maxima - płatności w internecie
    Od: Artur <a...@s...epf.pl>

    Czy kartą Maxima Plus Lukas Banku można płacic w internecie?

    --
    Artur

  • 2. Data: 2005-07-03 23:00:41
    Temat: Re: Maxima - płatności w internecie
    Od: Przemysław Prytek <p...@i...pl>

    On Sun, 03 Jul 2005 00:18:36 +0200, Artur <a...@s...epf.pl>
    wrote:

    >Czy kart? Maxima Plus Lukas Banku można płacic w internecie?

    Tak. Sprawdzone na www.pbase.com. Ale ubezpieczenie karty na wypadek
    kradziezy nie obejmuje transakcji przez internet :)

    pozdrawiam,
    Przemyslaw Prytek

  • 3. Data: 2005-07-04 17:33:54
    Od: " " <n...@W...gazeta.pl>

    Artur <a...@s...epf.pl> napisał(a):

    > Czy kartą Maxima Plus Lukas Banku można płacic w internecie?

    To wypukla chyba, wiec powinna dzialac.

  • 4. Data: 2005-07-04 17:43:35
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-07-04 19:33- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    n...@W...gazeta.pl, gdy pisał(a):

    > To wypukla chyba, wiec powinna dzialac.

    Po pierwsze: co ma wypukłość karty do internetu?
    Po drugie: nie, nie jest wypukła.
    Po trzecie, jako karta kredytowa visa (nie każda płaska jest zaraz
    elektonem), powinna działać, chyba, że Lukas ją specjalnie zepsuł (tj
    zablokował trasakcje MO/TO).

    --

    **** Never argue with an idiot. ****
    **** They drag you down to their level ****

  • 5. Data: 2005-07-04 17:51:38
    Od: Artur <a...@s...epf.pl>

    yayco napisał(a):
    > Po trzecie, jako karta kredytowa visa (nie każda płaska jest zaraz
    > elektonem), powinna działać, chyba, że Lukas ją specjalnie zepsuł (tj
    > zablokował trasakcje MO/TO).

    W placówce i na Lukaslinii stanowczo stwierdzają, że nie działa.
    No ale w świetle poprzedniego postu nie jestem tego pewien ;-)

    Artur

  • 6. Data: 2005-07-04 17:52:07
    Od: " " <n...@W...gazeta.pl>

    > Po pierwsze: co ma wypukłość karty do internetu?
    Mozesz sie na mnie nie wydziczac? Zupa za slona, czy kompot ulipek?

  • 7. Data: 2005-07-04 17:54:18
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-07-04 19:51- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Artur, gdy pisał(a):

    To znaczy, że zepsuli.

  • 8. Data: 2005-07-04 17:56:40
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-07-04 19:52- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    n...@W...gazeta.pl, gdy pisał(a):

    > Mozesz sie na mnie nie wydziczac? Zupa za slona, czy kompot ulipek?

    Z tego co napisałeś wynikało, że jeżeli karta jest wypukła (a.k.a.
    embosowana) to działa w internecie. Dlaczego moje proste pytanie tak Cię
    zabolało?

  • 9. Data: 2005-07-04 18:10:29
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-07-04 19:54- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    yayco, gdy pisał(a):

    > To znaczy, że zepsuli.

    Głupio odpisywać samemu sobie, ale sprawdziłem w regulaminie
    ( http://skocz.pl/maxima ) i faktycznie , zgodnie z paragrafami 1 i 2
    rozdziału 3 (transakcje), nie ma mowy o jakim tam kolwiek internecie
    lub telefonie.

  • 10. Data: 2005-07-04 18:13:53
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    yayco napisał(a):

    > Po trzecie, jako karta kredytowa visa (nie każda płaska jest zaraz
    > elektonem), powinna działać, chyba, że Lukas ją specjalnie zepsuł (tj
    > zablokował trasakcje MO/TO).

    A jak chcesz płaską użyć "nieelektronicznie"? Na żelazku? :-)

    A co do Maximy. Karta jest ewidentnie plaskaczem, do tego ELECTRONIC USE
    ONLY, ale symbolu VISA Electron nie ma. Specyficzne...