eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMartwe konto INTEGRUM › Martwe konto INTEGRUM
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
    From: "Marian K." <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Martwe konto INTEGRUM
    Date: Mon, 17 May 2004 09:38:46 +0200
    Organization: Netia Telekom S.A.
    Lines: 8
    Message-ID: <c89q5d$jj4$1@netserver.beck.pl>
    Reply-To: "Marian K." <m...@o...pl>
    NNTP-Posting-Host: netserver.beck.pl
    X-Trace: nefryt.internetia.pl 1084779501 20068 213.17.171.138 (17 May 2004 07:38:21
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 17 May 2004 07:38:21 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1409
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1409
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/news/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:298841
    [ ukryj nagłówki ]

    Miałem sobie nieużywane darmowe firmowe konto INTEGRUM do dwóch lat i
    postanowiłem je zlikwidować. Jednak podczas likwidacji ciśnienie mi skoczyło
    bo dowiedziałem się że wprowadzono międzyczasie opłaty (20 zł/ miesiąc) na
    prowadzenie rachunku. Wiem moja wina, że się wcześniej nie zainteresowałem,
    ale nie dostałem żadnej informacji o opłatach. Czy da się coś z tym zrobić,
    "czy płacić i płakać"?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1