  • 1. Data: 2003-03-18 15:55:12
    Temat: Maestro od PANI - zamowiona :-))
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    Witam,

    uzbrojony w informacje o mozliwosci uzyskania ladnej darmowej
    przedplaconej z INGBSK zadzwonilem na stosowna infolinie i bez
    zadnych klopotow udalo mi sie wziac udzial w konkursie :-))

    W regulaminie nie ma zadnego zdania a propos wymaganej plci
    uczestnika, co zreszta w swietle obowiazujacej konstytucji
    byloby w ogole nie mozliwe do wprowadzenia.

    Podalem swoje dane, haslo konkursowe, potem przelaczono mnie
    do innej kobiety i dostalem info ze karte i pin otrzymam
    bezplatnie na poczatku maja.

    Aha, to jest karta przedplacona o zasiegu miedzynarodowym,
    wazna 24 miesiace i ma bardzo ladnego kwiatka na awersie :-)))
    Nie wiem tylko czy personalizowana ale raczej tak.

    Dla chetnych podaje adres strony z info:
    http://www.ing.pl/u235/navi/36/template/news,View.wm
    /message/16020/style/print

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 2. Data: 2003-03-18 19:45:41
    Temat: Re: Maestro od PANI - zamowiona :-))
    Od: "tatko1971" <t...@p...onet.pl>

    > Podalem swoje dane, haslo konkursowe, potem przelaczono mnie

    Ja podałem hasło:

    "Karta Pani jest do Bani" - może wygram samochód?

  • 3. Data: 2003-03-18 20:27:28
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "tatko1971" <t...@p...onet.pl> wrote in message

    > Ja podałem hasło:
    >
    > "Karta Pani jest do Bani" - może wygram samochód?

    hmmm. a moja żona jakoś nie może się dodzwonić - cały czas komunikat, że
    operatorzy są nieosiągalni (może pracują tylko do 20 ???)

    mi się udało ok. 18 :)

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 4. Data: 2003-03-21 11:15:07
    Od: m...@p...onet.pl

    Tak. Pracują tylko do 20:00.

    Zadzwoniłem w sobotę 15 marca ok. 9:00. I też rozmawiałem z dwoma osobami (dwóch
    panów). Pierwszemu podałem hasło: "Karta PANI nie tylko dla Ani", a drugi
    wyciągnął ode mnie więcej danych niż pierwszy. Poniformował mnie, że najpierw
    dostanę PIN (za parę dni), a na początku maja kartę.

    Ciekawe, czy więcej chłopów zamówi tą kartę niż pań?

  • 5. Data: 2003-03-21 12:07:07
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > Ciekawe, czy więcej chłopów zamówi tą kartę niż pań?

    chyba tak :)))

    chociaż była reklama w "Pani" więc może niekoniecznie

    --
    pozdrawiam
    plusz