    From: s...@o...pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: MULTIBANK - złożyłem wniosek o kartę
    Date: 6 Nov 2002 10:03:23 +0100

    No cóż - po tych wszystkich perypetiach które przeszedłem z tym bankiem -
    wczoraj zdecydowałem się zrobić trzecie podejście. Po dwudziestu minutach
    oczekiwania (ponieważ nie spieszyło mi się do domu zdecydowałem że będę stał
    tam jakby co do zamknięcia placówki) podszedł do mnie miły Pan (który przedtem
    kręcił się koło kasy) i spytał w związku z czym się zjawiłem i po moim
    wyjaśnieniu stwierdził, że abym nie czekał dalej on przyspieszy ten proces :) i
    poprosił mnie do boksu gdzie wypełniłem wniosek i złożyłem wymagane dokumenty
    (zobaczymy czy wystarczą i czy nie będę musiał się zjawić tam ponownie). Mimo
    pewnych wątpliwości jakie wyraził ten Pan w zakresie uzyskiwania przeze mnie
    moich dochodów (tzn faktu że pobieram wypłatę w kasie a nie przlewam na konto)
    przyjął ode mnie dokumenty. Jego nastrój polepszyła bardzo moja złota visa
    Fortisa (numer był potrzbny do wniosku). Tak więc złożyłem dokumenty i czekam.
    Zobaczymy jak im pójdzie z weryfikacją wniosku i zgodą :)

    PS tym razem nie brakowało kawy w automacie natomiast nie było w nim wody tak
    więc znowu nie miałem możliwości spróbować kawy przez nich serwowanej :)))))))