    From: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Lukas sprzeniewierzył oszczędności?
    Date: Wed, 26 Oct 2005 14:39:11 +0200

    Witam

    Już czytałem listy sprzed paru dni. Mam to samo.

    Jeszcze miesiąc temu miałem lokatę obronną. Nie likwidowałem jej.
    Teraz już nie mam lokaty.
    Na moje pytanie dostałem tylko jakieś mętne odpowiedzi.
    Tak naprawdę nie wiadomo jaka jest sytuacja. Czy, jak twierdzi
    bank, błąd w systemie komputerowym, czy też może ktoś z banku,
    może informatyk, wybrał pieniądze bez pozostawienia śladów w
    historii konta. W końcu to najbardziej zawodnym ogniwem jest
    zawsze człowiek. Bank może teraz ukrywa prawdę.

    Zbyszek
    PGP key: 0xBA6D33B6
    Reklama: Internet Explorer służy do przeglądania zawartości
    Internetu z Twojego komputera i vice-versa.