  • 1. Data: 2013-05-23 01:35:57
    Temat: Likwidacja KK w BZ WBK na pl Kościuszki we Wrocławiu - dziki koszmar.
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Już kiedyś pisałem swoje "pochlebne" opinie o betonie panującym
    w BZ WBK.

    Miałem dziś nieszczęście likwidować (jako pełnomocnik) rachunek
    w BZ WBK na pl Kościuszki we WRO.

    Wszedłem do oddziału i wcisnąłem "numerek". Dostałem numerek
    E011 o godzinie 17:17 ...

    Usiadłem i czekałem ... w oddziale było z 5 osób ... zostały
    obsłużone przede mną ... nagle oddział stał się pusty, więc
    zadowolony, że teraz ja ...

    Czynnych z 7 okienek ... Okienka zaczęły wyświetlać numerki dla
    osób, które chyba zrezygnowały z oczekiwania. Myślę, odczekam aż
    odczytają tych zrezygnowanych ... i będę ja ...

    Wchodzi jakiś gość, wciska numerek i w tym momencie na tablicach
    pojawia się jakiś nr i rozbrzmiewa komunikat ... po 5
    zorientowałem się, że to są kolesie wciskający przycisk OBSŁUGA
    FIRM (kod B) ... Siedzę jak ta pizda z numerkiem E11, mija 10
    minut, poszedłem wcisłem inny numerek
    (operacje/przelewy/zlecenia) ... Dostałem D-027 ... siadłem i
    siedzę ... no i kurwa siedzę, nikogo w oodziale a numeromaszyna
    wzywa numerki, których "nie ma na sali" ... wchodzi jakiś pajac,
    klika numerek i jest od razu wzywany do okienka ... kod B ...

    Po 30 minutach kurwica mnie wzięła i poszedłem robić zadymę do
    kierownika sali ... Zostałem obsłużony. W momencie zakończenia
    obsługi mnie wezwano E11 a następnie D-o27.

    Gdy w 47 minucie wizyty w oddziale, w którym nie było kolejki
    dostałem słuchawkę do ręki gdzie kretynka pytała dlaczego
    rezygnuję z KK, przecież mogą mi zaoferować podwójne punkty
    payback i kartę bez opłaty, myślałem, że kurwę zajebię.

    Ani czak, ani rysiek już nigdy w życiu mnie do BZ nie zapędzą
    ... choćbym kurwa rączki umył z półobrotu.

    ODREAGOWAŁEM, DZIĘKUJĘ.
    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90